۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۳۵
کد خبر: 85084714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش «وحدت و مقاومت» در سرپل ذهاب برگزار شد

۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۳۵
کد خبر: 85084714
همایش «وحدت و مقاومت» در سرپل ذهاب برگزار شد

قصرشیرین- ایرنا- همایش «وحدت و مقاومت» با حضور علمای شیعه و اهل‌سنت از سوی مرکز اسلامی استان کرمانشاه و اداره کل تبلیغات اسلامی روز یکشنبه در قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان و مومنان در ماه مبارک رمضان، گفت: کلمه اسلام یعنی عدم ظلم پذیری و استکبار ستیزی، از این رو مسلمانان در هیچ جای دنیا زیر بار حرف زور نرفتند و نباید خوار و ذلیل باشند، چون مسلمان باید در اوج عزت قرار گیرند.

حجت الاسلام «یوسف احمدی» افزود: هر جا دشمنان توانستند نفسی بکشند، خیانتی پشت قضیه بوده است و هر جا دستورات قرآن انجام شده و عزت و شرف و مقاومت به دنبال آن بوده، دشمنان تاب نیاورده اند.

وی اظهار کرد: ما مسلمانان بعنوان دنباله رو مکتب قرآنی هیچ گاه زیربار ظلم نخواهیم رفت و آخرین دین نزد خداوند اسلام است.

همایش «وحدت و مقاومت» در سرپل ذهاب برگزار شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز در مقابل دشمنان و کشورهای ظالم، قوای نظامی و لشکر قوی و مستحکم و با اراده کشورمان ایستاده اند.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه قدس باید به دست مسلمانان بیفتد، گفت: خیانت ها و خونریزی های ناحقی که صهیونیست ها انجام می دهند به طور قطع و به شرط اتحاد مسلمین و آمادگی برای دفاع از اسلام، دامنگیر آن ها خواهد شد.

وی یادآور شد: مجاهدینی که با سنگ از پیش روی اشغالگران جلوگیری می کردند، امروزه با اسلحه و تجهیزات نظامی که ساخت خود آن هاست جلودار دشمن شده اند و منطقه را برای دشمنان ناامن می کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد که در این شهرستان پیروان مذاهب مختلف اسلامی از جمله شیعه و سنی به طور مسالمت آمیز و با وحدت در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha