۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبر: 85084725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایش "دل‌ لرزه" اثر برگزیده یزد در جشنواره ایثار در تئاتر شهر تهران به صحنه می‌رود

یزد- ایرنا - تئاتر "دل لرزه" نمایش برگزیده ملی استان یزد در جشنواره ملی ایثار به عنوان اثر فاخر فرهنگی توسط مرکز هنرهای نمایشی انتخاب شده است و از ۲۸ فروردین ماه تا ۱۵ اردیبهشت در تئاتر شهر تهران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، مجتبی لاله‌زاری کارگردان نمایش "دل لرزه" در خصوص اجرای این نمایش گفت: با توجه به اینکه این نمایش در جشنواره‌های ملی ایثار اردکان و جشنواره سودای عشق در بوشهر خوش درخشیده است، مرکز هنرهای نمایشی، این نمایش را به عنوان اثری فاخر انتخاب و در شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت.

مجتبی لاله زاری اظهار کرد: این نمایش با حمایت و تهیه کنندگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ساخته شده و نویسنده این کار سیدعلی موسویان، کارگردان مجتبی لاله زاری و بازیگران سیدمرتضی فخر موسوی، سعید خبیری، امین دلپذیر، طاهره هنزایی و مجتبی لاله زاری هستند و خواننده و آهنگساز این اثر نمایشی مجتبی هراتی و طراح صحنه نیز رامین راستجو است.

لاله‌زاری در خصوص قصه و درون مایه این نمایش گفت: این نمایش به موضوع بخشش از قصاص توسط خانواده‌ یک مقتول می پردازد.

کارگردان تئاتر " دل لرزه" اکران این نمایش در تئاتر شهر تهران را اتفاق مهمی برای هنر نمایش استان دانست و گفت: امیدوارم این گونه پیشرفت‌ها برای تمام گروه‌های نمایشی استان حاصل شود تا گروه‌های شهرستانی بتوانند در تهران دیده شوند.

لاله‌زاری کارگردانی نمایش‌های مختلفی از قبیل مکبث، چشمان مورب گیسوان پریشان و دردسرهای یک موجود موذی را در کارنامه فعالیت خود دارد و در جشنواره فجر نیز حضور داشته است و در چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دو جایزه اصلی این جشنواره به نمایش این کارگردان اهداء شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha