مسوولان جوانرود با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دیدار کردند

کرمانشاه- ایرنا- مسوولان جوانرود به مناسبت ماه مبارک رمضان عصر یکشنبه با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان این شهرستان دیدار و از آنان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار جوانرود در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و جانبازان گفت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان برای مسوولان افتخار بزرگی است و همه باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.
سعدی نقشبند افزود: بی‌شک هرتلاشی در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این اسطوره‌های همیشه جاوید شایسته تقدیر و قدردانی است.
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز گفت: شهدا بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و در این میان یاد شهدا اشاعه‌ دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه بوده و دیدار با خانواده آنان، ادای دین به اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
سرهنگ بهرام میرزایی، هدف از این دیدارهای معنوی را تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و ارج نهادن به خانواده‌های معزز شهدا دانست و افزود: فرهنگ شهادت نیاز امروز جامعه‌ ماست و خانواده‌های ما نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت هستند و این فرهنگ می‌تواند با دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج شود.

مسوولان جوانرود با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دیدار کردند

توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان جوانرود
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت: یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضا توزیع شد.
سرهنگ بهرام میرزایی به ایرنا افزود: ارزش هربسته معیشتی ۱۰ میلیون ریال شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی و خرما است.
وی اظهارداشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود، از خیرین خواست برای رفع مشکلات معیشتی نیازمندان جامعه بیش از پیش همت گمارند.
شهرستان جوانرود ۳۴۴ شهید و ۷۲۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha