۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 1565
کد خبر: 85085268
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس‌کل دادگستری کرمان: دستگاه قضا مددیار دولت در مهار تورم خواهد بود

کرمان - ایرنا - رییس‌کل دادگستری کرمان گفت: دستگاه قضایی بر مبنای تجربیات سال‌های گذشته خود در حوزه حمایت از اقتصاد مقاومتی و مبتنی بر برنامه‌های مورد نظر در سال ۱۴۰۲، به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر "مهار تورم و رشد تولید" مددیار دولت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی شبانگاه یکشنبه در محفل انس با قرآن که با حضور کارکنان قضایی و اداری شهرستان زرند و خانواده های آنان و مسئولان شهرستان های کوهبنان، زرند و راور برگزار شد با بیان اینکه مقامات قضایی در میانه میدان عمل تحقق شعار سال نقش آفرینی می‌کنند افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های اخیر همواره بر موضوع اقتصاد تاکید داشته اند و امسال نیز موضوعاتی مانند مهار تورم، رشد اشتغال و تولید را مورد تاکید قرار دادند که دستگاه قضایی در مسیر اجرای این تاکیدات گام برمی دارد.

وی با اشاره به اینکه دادگستری کل استان کرمان اقدامات خود در حمایت از تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی را از سال ها قبل آغاز کرده و در این زمینه ضمن گره گشایی از مشکلات فعالان اقتصادی، تجربیات بسیار خوبی حاصل شده است، عنوان کرد: قوه قضاییه طی سال جاری با بهره گیری از تجربیات موجود، به دولت در مسیر تحقق شعار سال کمک خواهد کرد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: دادستان های استان کرمان در حوزه مهار تورم و توسعه اشتغال نیز در میدان عمل خواهند بود و به سازمان های دولتی در این مسیر کمک خواهند کرد.

حجت الاسلام حمیدی همچنین در جمع اصحاب رسانه شهرستان زرند نیز ضمن تاکید بر اینکه عفاف و حجاب یک مساله شرعی و قانونی و رعایت آن یک وظیفه و تکلیف الهی است، گفت: دشمن روی بی حجابی برنامه ریزی کرده است که با هوشیاری و دشمن شناسی مردم قطعا این توطئه ها نیز خنثی خواهدشد.

شهرستان زرند در شمال استان کرمان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha