گروه جهادی شهدای فرجوانی اهواز ۴۰۰ بانو را زیرپوشش شغلی قرار داده است

اهواز - ایرنا - مدیر اجرایی گروه جهادی شهدای فرجوانی اهواز گفت: این گروه جهادی ۴۰۰ نفر از زنان بیکار، بدسرپرست و بی‌سرپرست را زیرپوشش شغلی قرار داده است.

مهری حاجی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: گروه جهادی شهدای فرجوانی اهواز به منظور حمایت از این افراد در طول سال، به صورت چرخشی، اقدام به برپایی نمایشگاه خوداشتغالی در شهر اهواز می کند.

وی با انتقاد از همکاری نکردن برخی ادارات مربوطه به ویژه واحدهای شهرداری در برپایی نمایشگاه های خود اشتغالی بانوان در اهواز گفت: این گروه جهادی توانایی این را دارد تا در صورت همکاری ادارات مربوطه و فضای مناسب، هفته ای یک بار نمایشگاه تولیدات بانوان زیر پوشش را برگزار کند.

وی افزود: هم اکنون و در آستانه عید سعید فطر، نمایشگاه مشاغل خانگی با بیش از ۳۰ غرفه عرضه محصولات برای عموم شهروندان اهوازی، برپا شده است.

حاجی پور گفت:این نمایشگاه از ۲۶ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۵ تا ۲۳ در مجاورت پل شهید هاشمی اهواز دایر است.

گروه جهادی شهدای فرجوانی اهواز ۴۰۰ بانو را زیرپوشش شغلی قرار داده است

وی گفت: در این نمایشگاه که با هدف حمایت از فروش محصولات و تولیدات بانوان‌ بی سرپرست اهوازی برپا شده، محصولات بیش از ۳۰ نفر از بانوان اهواز که به دلایلی همسر یا پدر خانواده درگیر جرایم غیرعمد در زندان هستند، و برای امرار معاش و تحصیل بازارفروشی ندارند، عرضه شده است.

حاجی پور ادامه داد: عمده محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه، صنایع دستی، محصولات ارگانیک، پوشاک حجاب و عفاف، گل وگیاه، چرم و میناکاری است.

وی با بیان اینکه استقبال از این نمایشگاه خوب بوده و برپایی این نمایشگاه ها با هدف حمایت از مشاغل خانگی ادامه خواهد یافت، از شهروندان خواست به منظور حمایت از تولید محصولات خانگی و نهاد مقدس خانواده، از این نمایشگاه دیدن کنند.

مدیر اجرایی گروه جهادی شهدای فرجوانی اهواز ادامه داد: در حاشیه برپایی نمایشگاه ، سیاه چادرهای عشایری عرب و بختیاری نیز با هدف ترویج و حفظ فرهنگ عشایری برپا شده که زنان عشایر در آنها اقدام به عرضه محصولات تولیدی محلی و سوغاتی خود کرده‌اند.

این نمایشگاه از سوی گروه جهادی شهدای فرجوانی، حوزه چهار خواهران ناحیه امام علی(ع) اهواز و با همکاری سازمان میادین شهرداری اهواز برپا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha