۹۲ جانباز ۷۰ درصدی شهرستان ری تجلیل شدند+فیلم

شهرری - ایرنا - به همت رئیس بنیاد شهید شهرستان ری در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان از ۹۲ جانباز ۷۰ درصد این شهرستان با حضور مسئولان و خانوادهای آنان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یکشنبه شب ۹۲ جانباز ۷۰ درصد افطار میهان بنیاد شهید شهرستان ری بودند تا به بهانه سفره افطاری یاد و خاطره دلاوریهایشان را در دوران دفاع مقدس زنده کنند.

۹۲ جانباز ۷۰ درصدی شهرستان ری تجلیل شدند

بارها واژه «جانباز» را شنیده ایم؛ ظاهر کلمه از کسی حرف میزند که جان خود را باخته است. در فرهنگ عمومی هم به کسانی جانباز میگوییم که در راه دین، کشور، ناموس، ارزشها، بایدها و نبایدها فداکاری کرده اند و بخشی از صحت و سلامت خود را از دست داده اند

وقتی با آنها حرف میزنی هزاران درد دارند ولی روح بزرگ آنها همه دردها را در خود غرق می کند و آرامش دریای دلشان، خود را در قالب واژه ها به رخ می کشد.

حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری در خصوص این ضیافت افطاری به خبر نگار ایرنا گفت: ما هر کاری انجام بدهیم نمی توانیم جبران و شانیت کار این عزیزان را بجا بیاوریم از خداوند می خواهیم که ما را نوکر خوبی برای ایثارگران قرار بدهد.

وی با اشاره به حضور مسئولان ارشد شهرستان ری در این برنامه اظهار داشت: همه مسئولان شهرستان ری آمده اند که بگویند ما خدمتگذار شهدا و جانبازان ۷۰ درصد هستیم که امیدواریم خدماتی در شان این عزیزان ارائه دهیم.

در این مراسم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، فرماندار و دادستان شهرستان ری و فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) و جمعی از مسئولان که مزین به حضور حماسه‌سازان دوران هشت سال دفاع مقدس بود، نیز حضور داشتند.

این مراسم به دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری برگزار و در پایان از مقام صبر و استقامت جانبازان سرافراز و خانوادهایشان قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha