دستگیری یک شرور در تهران با ۳۰ مورد زورگیری

۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبر: 85085419
دستگیری یک شرور در تهران با ۳۰ مورد زورگیری

تهران - ایرنا - جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از افراد گذری با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد خبر داد و گفت: متهم به ۳۰ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه پلیس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۲۰ روز ۲۵ فروردین ماه امسال عملیات کلانتری ۱۰۳ گاندی در حال گشت زنی در محدوده پارک "آب و آتش" تهران به مرد جوانی که به صورت پیاده ، افراد گذری از پارک را زاغ زنی می کرد، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی ادامه داد: متهم در همین حین به طرف پسر نوجوانی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری و به سرعت از محل گریخت.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی، متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از وی ۱ قبضه سلاح سرد و ۵ دستگاه تلفن همراهی که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بود به ارزش ۱ میلیارد ریال کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم ۲۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۳۰ فقره سرقت مشابه معترف و اظهار داشت پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه و اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته است.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد :شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha