۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85148457
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق زورگیر فشافویه در کمتر از چند ساعت دستگیر شد

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق زورگیر در حسن‌آباد فشافویه این شهرستان با اجرای طرح مهار در کمتر از چند ساعت خبر داد و گفت: تاکنون ۲ مالباخته در این رابطه شناسایی شدند.

به گزارش ایرنا از خبر روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: سی و یکم خرداد ماه امسال فردی سراسیمه به کلانتری حسن آباد فشافویه مراجعه و اظهار داشت؛ بنده در محدوده شهرک صنعتی حسن آباد در حال تردد بودم که ناگهان ۲ مرد با در دست داشتن سلاح سرد به سمت من حمله ور شده و تلفن بنده را به سرقت بردند که تقاضای رسیدگی به موضوع را دارم.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله طرح مهار در حوزه کلانتری به اجرا در آمد و با مشخصاتی که از سارقان به دست آمده در کمتر از چند ساعت احدی از سارقان رویت و پس از تعقیب و گریز طولانی نامبرده دستگیر و از بازرسی از وی یک قبضه سلاح سرد(چاقو) و تلفن همراه مسروقه کشف شد.

این مسئول خاظرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم ۳۶ ساله انگیزه خودرا از سرقت تامین نیاز های مالی دانسته و به ۲ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: تا کنون ۲ مالباخته شناسایی و به کلانتری دعوت شده و متهم نیز پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

طرهانی یادآور شد: شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد و همچنین امنیت مردم خط قرمز فراجا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha