۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85085488
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره مندی ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و دانشجوی ایلامی از خدمات کمیته امداد

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و دانشجو در این استان هم اکنون از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند.

رضا طاهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حمایت های تحصیلی کمیته امداد شامل کمک‌ هزینه‌های معیشتی، کمک خرج تحصیلی و اهدای لوازم‌التحریر است.

وی افزود: یکی دیگر از مهم ترین حمایت‌ها ارائه برنامه‌ریزی‌های تحصیلی، برنامه‌های تقویتی و مشاوره به دانش‌آموزان و دانشجویان است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تاکید کرد: انتخاب رشته رایگان توسط متخصصان، وام و کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان (تحت پوشش) دانشگاه‌های دولتی و کمک هزینه شهریه و وام مازاد بر شهریه ( وام شهریه صندوق رفاه) به دانشجویان شهریه‌پرداز از جمله خدمات این مجموعه حمایتی به شمار می‌رود.

طاهری ادامه داد: بسیاری از دانش آموزان نیازمند تحت پوشش از ایتام و یا فرزندان محسنین با فقر شدید هستند که می طلبد خیرین با زیر پوشش قرار دادن این افراد آنها را نسبت به ادامه تحصیل در مدارج بالا ترغیب کنند.

به گزارش ایرنا، بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند که ۲۲ هزار نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان را سالمندان تشکیل می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha