۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85085626
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تصمیمی برای جمع آوری کارت های سوخت جایگاههای البرز اتخاذ نشده است

کرج - ایرنا- رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز با رد شایعه حذف کارت های سوخت جایگاه ها و گرانی بنزین اعلام کرد: هیچ تصمیمی برای جمع آوری کارت های سوخت در البرز اتخاذ نشده و این جایگاه ها طبق روال گذشته خدمات ارائه می دهند.

محسن وزراتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به رانندگان توصیه کرد استفاده از کارت های سوخت شخصی را اولویت قرار دهند زیرا عدم استفاده بلندمدت از این کارت ها سبب سوختن آنها خواهد شد.

وی ادامه داد: هریک از کارت های سوخت خودروهای شخصی افزون بر سهمیه ۶۰ لیتری ماهانه، مقدار ۱۵۰ لیتر سوخت غیر یارانه ای در آنها ذخیره سازی شده که انتظار می رود رانندگان در مواقع اضطرار از کارت های سوخت جایگاهها استفاده کنند.

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: شایعه حذف کارت های سوخت و گرانی بنزین شب گذشته تا حدودی سبب ازدحام در برخی جایگاههای سوخت این استان شد که پس از اطلاع رسانی در این جایگاهها، وضعیت به حالت عادی برگشت.

وی تاکید کرد: رانندگان نگرانی از بابت تامین سوخت و فعالیت جایگاهها نداشته باشند و در صورت نیاز می توانند از کارت های سوخت جایگاهها استفاده کنند.

وزراتی گفت: همچنین تصمیمی برای گرانی بنزین گرفته نشده و توزیع سوخت با قیمت گذشته ادامه دارد.

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی استان البرز یادآور شد: اکنون روزانه بین ۴.۵ تا پنج میلیون لیتر بنزین در جایگاههای استان البرز توزیع می شود.

استان البرز دارای ۷۶ جایگاه عرضه سوخت بنزین است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha