محصولات کارخانه خمیرمایه اسلام آباد به کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکای شمالی صادر می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- مدیرعامل کارخانه خمیرمایه شهرستان اسلام آباد غرب از صادرات محصولات این کارخانه به کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکا شمالی خبر داد و گفت: علاوه بر صادرات، محصولات خود را به ۳۱ استان کشور نیز ارسال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "زمان خسروی" روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی افزود: این شرکت که در سال ۱۳۸۲ با نام شرکت پاک مایه توسط متخصصینی از کشور آلمان با بروزترین تجهزات احداث شد بعد از یک سال از کار باز می‌ماند و تا ۱۰ سال این شرکت در رکود قرار می گیرد البته در شهریور سال ۱۴۰۰ بخش خصوصی وارد کار شد و کارخانه را خریداری کرد.

به گفته وی در این کارخانه مخمر و خمیرمایه با کیفیت تولید و روانه بازار مصرف می شود.

مدیرعامل کارخانه خمیرمایه تصریح کرد: برای ما باعث افتخار است که محصولی از شهرستان اسلام اباد غرب از محصولات برتر کشور است و ضمن فروش در ۳۱ استان کشور، به کشورهای های اروپایی، آسیایی و آمریکای شمالی هم صادرات داشته باشد.

محصولات کارخانه خمیرمایه اسلام آباد به کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکای شمالی صادر می شود

او اضافه کرد: ظرفیت تولید ما ۱۰ تن در روز است که توانسته ایم با تلاش پرسنل تولید ماهیانه را به ۳۶۰ تن هم برسانیم.

مدیرعامل کارخانه خمیرمایه شهرستان اسلام آباد غرب در خصوص بوی نامطبوع حاصل از فعالیت کارخانه نیز گفت: با توجه به شرایط خاص منطقه تمرکز و سرعت خود را بر ایجاد تصفیه‌خانه‌ای برای تصفیه کامل پس‌آبها و خروجی فاضلاب کارخانه داریم تا بتوانیم بوی نامطبوع و آلودگی‌ها حاصل از فرایند تخمیر را به حداقل برسانیم که طبق برنامه‌ریزی ها تا پایان خرداد ماه این بخش کارخانه به بهربرداری خواهد رسید؛ البته بابت این بوی نامطبوع حاصل از کار کارخانه هم بارها از مردم شریف شهرستان اسلام آباد غرب عذرخواهی کرده ایم.

وی افزود: ما طرح توسعه را در تمام بخش ها شامل خشک‌کن، آزمایشگاه، اتاق کنترل و مخازن ملاس را هم دیده ایم.

محصولات کارخانه خمیرمایه اسلام آباد به کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکای شمالی صادر می شود

خسروی در جهت تاکید بر مصرف خمیرمایه توسط شهروندان اذعان داشت: مصرف خمیرمایه بهداشتی که مملو از ویتامینیهای گروه ب است باعث کاهش بیمارهای گوارشی، جلوگیری از کم‌خونی، کاهش پوکی استخوان می شود، ضمن اینکه استفاده از خمیر مایه در خمیر نان باعث جلوگیری از بیات شدن نان و از بین رفتن سرمایه کشور و ایجاد رنگ و عطر خاص و طبیعی به نان شهروندان می گردد.

او گفت که ما در کارخانه ۱۷۰ نفر نیرو داریم که ۹۱ درصد انها بومی استان کرمانشاه هستند که از این تعداد ۶۳ درصد آنها ساکن شهرستان اسلام اباد غرب هستند.

وی اضافه کرد: همچنین ما به دلیل میزان بیکاری این شهرستان قوانینی را هم قرار داده‌ایم که از هر خانواده فقط یک نفر را استخدام کنیم تا بتوانیم سفره‌های بیشتری را تحت پوشش ببریم.

«خسروی» اضافه کرد: ما همچنین در حال اموزش به نیروها هم هستیم تا بتوانیم نیروهای متخصص را هم بومی شهرستان داشته باشیم. اغلب نیروهای ما از دانش اموخته های رشته های شیمی، مکانیک و صنایع غذایی هستند.

مدیرعامل کارخانه خمیرمایه شهرستان اسلام آباد غرب در پایان اشاره کرد که ما برای نیروهایمان سرویس‌های ایاب و ذهاب، نهار و شام پخت شده در کارخانه، برقراری بیمه تکمیلی و علاوه بر حقوق هر سه ماه یک بار سبد کالای فوق العاده‌ای را هم دیده ایم.

شهرستان اسلام آباد غرب با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰‌کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

محصولات کارخانه خمیرمایه اسلام آباد به کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکای شمالی صادر می شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha