۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85086282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش آموزان فعال در حوزه های قرآنی و ورزشی تمرکز بیشتری دارند

کرج - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور با اشاره به اینکه مدارس سمپاد فقط علمی نیست و ما بجز تحصیل باید به مهارت های زندگی بپردازیم، گفت: دانش آموزانی که در حوزه های قرآنی، ادبی، ورزشی و هنری فعالیت می کنند، تمرکز و توانایی بیشتری دارند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرهاد فتحی نژاد روز سه شنبه در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر کنگره قرآنی مدارس سمپاد البرز افزود: مدارس سمپاد کشور در مسیر تربیت تمام ساحتی دانش آموزان حرکت می کند.
وی بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که در نظام تعلیم و تربیت باید به نحوی تلاش کنیم که مدارس ما از نهادهای آموزشی به نهادهای فرهنگی اجتماعی و مولد نیروی انسانی تبدیل شود.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان استعداد درخشان باید در تمام ساحت‌های آموزشی، فرهنگی، تربیتی و اخلاقی رشد کنند تا فرد توانایی مواجهه با دنیای متغیر بیرون را داشته باشد.
وی یادآورشد: ایجاد فرصتهای متنوع تربیتی و تربیت کامل چند ساحتی دانش آموزان باید در مدارس سمپاد مد نظر باشد و تفاوتهای تربیتی آنان احصا شود.
فتحی نژاد ادامه داد: توجه به ساحت‌های تعلیم و تربیت از نیازهای اصلی جامعه امروز است که مدارس استعدادهای درخشان می‌توانند الگویی مناسب در این زمینه باشند.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور عنوان کرد: نظام تعلیم و تربیت اسلامی مبتنی‌ بر آموزه‌های انبیا و قرآن‌کریم استوار است و تاکید همه آیات قرآن کریم جایگاه خاصی به موضوع علم دارد.
وی تاکید کرد: توجه ویژه رهبر معظم انقلاب بر استفاده از ظرفیت موجود برای دانش‌آموزان نخبه و استفاده بهینه از امکانات و همیاری است تا استعدادها شکوفا شود.

در این آیین از ۶۴ دانش آموز برتر کنگره قرآنی در مدارس سمپاد استان البرز شامل ۳۹ دانش آموز دختر و ۲۵ دانش آموز پسر که در مرحله استانی کنگره ملی قرآنی مدارس سمپاد موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند، با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha