۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴
کد خبر: 85086494
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استقرار ۶۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در شهرستان ری

۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴
کد خبر: 85086494
استقرار ۶۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در شهرستان ری

شهرری - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری از برپایی ۶۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در این شهرستان خبر داد.

داود خادم روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خادمان مردم در اداره بهزیستی شهرستان ری از ساعت ۵ صبح روز عید فطر در ۶۰ نقطه شهرستان از جمله میادین اصلی شهر، مصلی و اطراف آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، عوارضی تهران – قم ضلع غربی حرم مطهر امام خمینی (ره)، ساختمان اداره بهزیستی شهرستان ری واقع در بلوار کمیل، بعد از میدان شهیدان شاملو، جنب فروشگاه رفاه و سایر نقاط شهر مستقر خواهد شد و فطریه و کفاره روزه داران و هموطنان را دریافت خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هموطنان گرامی می توانند زکات فطره خود را از طریق کد دستوری #۵۵۵*۷۲۴* یا #۲*۶*۷* و یا مراجعه حضوری به اداره بهزیستی شهرستان ری واقع در جنب فروشگاه رفاه نرسیده به میدان هادی ساعی پرداخت کنند.

خادم افزود: هموطنان همچنین می توانند از طریق شماره کارت ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ به نام بهزیستی شهرستان ری با کد شناسه ۳۷۵۳۱۳۱۵۷۴۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ زکات فطریه خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

وی ادامه داد: ۴۸ ساعت بعد از جمع آوری فطریه هموطنان، مبالغ دریافتی به حساب مددجویان و نیازمندان واقعی واریز می شود.

این مسئول یادآور شد: افرادی که فطریه خود را به پایگاه های اداره بهزیستی شهرستان ری تحویل داده اند می توانند تصویر فیش واریزی خود را از طریق پیام رسان های داخلی ایتا و بله به شماره ۰۹۱۹۷۵۵۵۲۱۰ ارسال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha