لیگ برتر هندبال؛ فولاد نوین فاتح شهرآورد نصف جهان

تهران- ایرنا- تنها دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال مردان با برتری فولاد نوین برابر گیتی پسند به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، در تنها دیدار معوقه از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران از ساعت ۲۰ سه شنبه شب، دو تیم اصفهانی فولاد نوین و گیتی پسند به مصاف هم رفتند.

این دیدار که به میزبانی طلایی‌پوشان فولاد نوین و در ورزشگاه شهید عبداله میثمی به قضاوت مهدی توکلی و سعیدولدخانیان کوبل داوری از استان تهران برگزار شد در پایان با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

فولاد نوین که با ۱۲ بازی و ۱۴ امتیاز در جایگاه پنجم و تیم گیتی پسند با ۱۴ بازی و ۱۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار داشتند که با این نتیجه فولاد نوین با یک بازی کمتر خود را به فاصله یک امتیازی گیتی پسند رساند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه نزدیک ۱۳ بر۱۲ به سود فولاد نوین به پایان رسید. در نیمه دوم که با درخشش گلرهای دو تیم (مظفری و فرهادی) همراه بود، در یک دیدار نفسگیر، این شاگردان شهداد مرتجی در فولاد نوین بودند که بازی را با نتیجه ۲۷بر۳۰ به سود خود به پایان رساندند.

بدین ترتیب تیم فولاد نوین با ۱۳ بازی و کسب ۱۶ امتیاز کماکان در جایگاه پنجم و گیتی پسند با یک بازی بیشتر و ۱۷ امتیاز در رده چهارم قرار لیگ‌ برتر هندبال مردان کشور قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha