جنبش جهاد اسلامی فلسطین: مسوولیت جان شیخ عدنان برعهده رژیم صهیونیستی است

تهران - ایرنا - جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی را مسئول جان و سلامت اسیر شیخ خضر عدنان دانست و گفت این رژیم در صورت شهادت وی، بهای بسیار سنگینی پرداخت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خالد البطش رئیس دایره روابط ملی جهاد اسلامی همه طرف های ذی ربط را به تلاش برای نجات جان اسیر خضر عدنان و اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی و آزادی او فراخواند.

وی تصریح کرد که تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای وارد کردن اتهامات ناروا و بی‌پایه و اساس به شیخ خضر عدنان در صدور یک حکم قضایی ظالمانه در حق وی، توطئه‌ای مشخص و برملا شده با هدف دور کردن شیخ عدنان از ملت خویش است و قطعا چنین توطئه‌ای به سرانجام نمی‌رسد و شکست خواهد خورد.

وی عموم ملت فلسطین را به حمایت از اسرا بویژه شیخ خضر عدنان که وارد هفتادو سومین روز اعتصاب غذا شده و وضعیت بسیار وخیم و خطرناکی دارد، فراخوانده است.

پیشتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای تاکید کرد که موضوع اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در تاریخ ملت فلسطین مهم بوده و این افراد در خط مقدم رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار دارند.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای به مناسبت روز «اسیر فلسطینی» افزود که آزادی اسیران از زندان مسئولیتی است که تمام گروه های مقاومت در آن مشارکت دارند و آن را در راس اولویت های خود قرار داده اند.

در این بیانیه آمده است که روز اسیر فلسطینی امسال در شرایطی فرا رسیده که اسرای قهرمان فلسطین ثبات و پایداری قهرمانانه ای در مقابله با سیاست های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از خود نشان دادند و به رغم رنج و دردهای بسیار، آن ها توانستند در برابر «ایتامار بن گویر» وزیر تندروی صهیونیستی ایستاده و قوانین و تدابیر او را نقش برآب کنند.

این بیانیه ادامه داد: نبرد شکم های خالی که اسیر «شیخ خضر عدنان» علیه سازمان زندان های صهیونیستی وارد آن شده، بیانگر روحیه مبارزه طلبی، اصرار و تسلیم ناپذیری در برابر رژیم اشغالگری است که دست به جنایت و سرکوبگری می زند و به دنبال ساکت کردن صدای مقاومت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha