۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85087474
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: زمین برای ساخت مسکن در تویسرکان تامین شده است

همدان-ایرنا- فرماندار شهرستان تویسرکان موافقت با ساخت ۱۴۴ واحد مسکونی در شهرک فرهنگیان کنار سالن فردوسی از سوی فرمانداری را فرصت بی نظیری دانست و گفت: این واحدها در اختیار افراد بدون مسکن قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین افشاری روز چهارشنبه در جلسه تبیین نهضت ملی مسکن شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه اطراف این شهرستان باغ است و زمین مسکونی ندارد اظهار داشت: احداث بلوک های ۶ واحدی و تعداد کم همسایگان در راستای افزایش رضایت زندگی متقاضیان در دستور کار قرار دارد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه پنج هزار و ۷۳۱ متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان تویسرکان ثبت نام کردند گفت: هزار و ۱۵۳ نفر از آنها تایید نهایی شدند و از این تعداد ۳۸۰ نفر افتتاح حساب کردند و ۲۶۵ نفر مبلغ ۴۰ میلیون تومان اولیه را واریز کردند.

افشاری با بیان اینکه برای رفاه حال شهروندان افرادی که یکدیگر را می شناسند می توانند گروه بندی ها را مشخص و شناسایی کنند تا با کیفیت بهتری کنار هم باشند اظهار داشت: این افراد تا روز دوشنبه هفته آینده فرصت دارند گروه بندی را مشخص و به بنیاد مسکن اعلام کنند ‌و در غیر این صورت گروه ها بر اساس قرعه کشی مشخص می شود.

وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن، زمین که حداقل ۵۰ درصد هزینه مسکن است به صورت رایگان به متقاضی داده می شود.

فرماندار تویسرکان گفت: دولت در طرح نهضت ملی مسکن، زمین هایی که مطلوبیت نداشت را قبول نکرد تا تجربه تلخ مسکن مهر تکرار نشود.

شهرستان تویسرکان با حدود ۱۰۵ هزار نفر جمعیت، یکی از شهرستان های غربی استان همدان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha