۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰
کد خبر: 85087620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جسد جوان غرق شده در رودخانه کنگاور پیدا شد

۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰
کد خبر: 85087620
جسد جوان غرق شده در رودخانه کنگاور پیدا شد

کرمانشاه – ایرنا - جوان ۱۷ ساله کنگاوری که در رودخانه‌ای واقع در روستای "قلاته" این شهرستان غرق شده بود، پس از پنج روز توسط «بهمن پرورش» غواص آتش‌نشانی کرمانشاه و با همکاری امدادگران و دیگر غواصان پیدا شد.

«بهمن پرورش» غواص آتش‌نشانی کرمانشاه روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: این جوان به همراه خواهر و خاله خود روز ۲۶ فروردین قصد عبور از رودخانه را داشته که با توجه به گل آلود بودن آب و عدم مشخص بودن عمق آن متاسفانه غرق می شود و با هنر شنا نیز آشنایی نداشته است.

وی افزود: با شروع بررسی جهت کشف جسد، تمام جوانب را بررسی و چندین کیلومتر با همکاری امدادگران و غواصی از کردستان تجسس کردیم.

او ادامه داد: تا اینکه ساعت ۶ صبح امروز، یک طناب و سیم بوکسل را از هلال احمر شهرستان کنگاور تهیه و با همراهی ۲ نفر از افراد محلی بید تنومند وسط رودخانه را طی چند مرحله با کمک تراکتور به بیرون انتقال دادم که با این کار جسد نیز بر روی آب افتاد.

این غواص کرمانشاهی توصیه کرد: با توجه به بارش های خوب امسال در استان کرمانشاه و جریان شدید رودخانه ها که باعث گل الود شدن آب می شود، مردم و به خصوص جوانان از حضور در حاشیه و بستر رودخانه و محل‌های خطرناک جدا خودداری کنند.

جسد جوان غرق شده در رودخانه کنگاور پیدا شد

به گزارش ایرنا، این جوان به نام ا.س اصالتا اهل روستای قره بناس کنگاور است که به همراه خاله و خواهر خود برای برداشت گیاهان دارویی به این منطقه می رود که حین عبور از این رودخانه وحشی، غرق می شود.

این دومین جوانیست که طی سه سال گذشته در رودخانه روستای "قلاته" غرق می شود.

روستای قلاته در جنوب شهر کنگاور و دهستان خزل غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha