۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 2493
کد خبر: 85088043
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فوتبالیست‌های اسپانیایی، ایران را معرفی کنند

۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱
کد خبر: 85088043
فوتبالیست‌های اسپانیایی، ایران را معرفی کنند

تهران- ایرنا- معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: برگزاری تور آشناسازی یا ایجاد زمینه سفر افراد مشهور، نخبه، بازیکنان فوتبال و یا شخصیت‌های محبوب فرهنگی و اینفلوئنسرهای اسپانیایی با تاثیرگذاری بسیار بر دایره مخاطبان خود می‌تواند روند آشنایی با گردشگری ایران را تسریع بخشد. 

به گزارش ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علی‌اصغر شالبافیان در دیدار با رضا زبیب سفیر جدید ایران در اسپانیا با بیان ظرفیت‌ها و بسترهای مساعد صنعت گردشگری کشور یکی از اولویت‌های تعامل و ارتباط با کشور اسپانیا را تلاش برای آشنایی بیشتر مردم این کشور با فرهنگ، تاریخ و جاذبه‌های گردشگری ایران عنوان کرد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با بیان اینکه برگزاری تور آشناسازی یا ایجاد زمینه سفر اینفلوئنسرهای اسپانیایی با تاثیرگذاری بسیار بر دایره مخاطبان خود می‌تواند روند آشنایی با گردشگری ایران را تسریع بخشد، افزود: افراد مشهور، نخبه، بازیکنان فوتبال و یا شخصیت‌های محبوب فرهنگی می‌توانند در این گروه جای بگیرند.

معاون گردشگری امکان برقراری ارتباط میان فعالان گردشگری دو کشور، برگزاری رویدادهای فرهنگی مشترک و نیز تلاش برای استفاده از ظرفیت‌های آموزشی را از اولویت‌های حوزه گردشگری اعلام کرد.

رضا زبیب نیز در این جلسه نسبت به انجام هر گونه همکاری و تلاش برای برقراری ارتباط گردشگری دو کشور اعلام آمادگی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha