۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹
کد خبر: 85088054
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هفت سینما در مشهد برای آخرین قسمت سریال "پوست شیر" بلیت فروختند

مشهد-ایرنا- مسوول گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هفت سینما در مشهد از شب گذشته تاکنون برای اکران چهارشنبه شب قسمت پایانی سریال "پوست شیر" از طریق اینترنت بلیت فروختند.

سوسن محمدزاده روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: امشب همزمان با انتشار آخرین قسمت از سریال "پوست شیر" به کارگردانی "جمشید محمودی" از پلت فرم فیلم نت، اکران مردمی آن با حضور عوامل فیلم در چند سالن سینما در تهران انجام می شود که در همین راستا مدیران سینماهای مشهد نیز خواستار اکران مردمی این قسمت از سریال در سالنهای خود شدند.

وی بیان کرد: در همین راستا با پیگیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و با موافقت مسوولان سازمان سینمایی کشور، آخرین قسمت سریال «پوست شیر» همزمان با پخش از گروه نمایش خانگی ساعت ۲۰ در سالنهای پردیس های سینمایی اطلس، ویلاژتوریست، پارک بازار، برفی، هویزه و سیمرغ و همچنین سینما آفریقا به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش ایرنا، سریال «پوست شیر» چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ با پخش قسمت هشتم از فصل سوم به پایان خواهد رسید.

همزمان با پخش قسمت پایانی «پوست شیر» از پلتفرم فیلم‌نت، چهارمین اکران این سریال از ساعت ۲۰ در پردیس‌های سینمایی لوتوس مال، کورش، ایران مال، گالریا، هروی سنتر و سینما قدس برگزار خواهد شد. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و برادران محمودی در اکران مردمی آخرین قسمت «پوست شیر» در لوتوس مال حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان به تماشای قسمت هشتم و پایانی فصل سوم «پوست شیر» در سالن سینما، می‌توانند هم‌اکنون با مراجعه به سایت سینماتیکت و ایران‌تیک نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

آخرین قسمت «پوست شیر»، سریال پر مخاطب ۱۴۰۱ به کارگردانی جمشید محمودی، تهیه‌کنندگی نوید محمودی و نویسندگی جمشید محمودی و رضا بهاروند چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ همزمان با اکران مردمی در پردیس سینمایی لوتوس مال از ساعت ۲۰ به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha