۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۱۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85088351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز آزاد شدند

۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۱۴
کد خبر: 85088351
۱۴ زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز آزاد شدند

کرج - ایرنا - مدیر کل زندان‌های البرز از آزادی ۱۴ زندانی بدهکار مالی در جشن گلریزان ستاد دیه این استان خبرداد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره کل زندان های استان البرز، «علی چهارمحالی » اظهار کرد: با حضور مسئولان، خیرین، هنرمندان و ورزشکاران ، این زندانیان بدهکار مالی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
وی افزود: در جشن گلریزان شب گذشته خیرین، مبلغ ۱۲ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان بدهکار مالی و جرایم غیر عمد اهدا کردند که در این امر خداپسندانه اصناف استان البرز حضور فعال داشتند.
چهار محالی اظهار داشت: علاوه بر مبلغ اهدایی، ۱۴ زندانی بدهکار مالی نیز در مراسم شب گذشته آزاد شدند تا بتوانند به کمک خیرین و به همت ستاد دیه و مرکز نیکوکاری زندان‌ها بار دیگر طمع شیرین آزادی را بچشند.
مدیر کل زندان‌های استان البرز افزود: زندان یک حقیقت تلخ در تمام جوامع است که خوشبختانه در ایران و با کمک خیرین و کمک‌های آنان و رویکرد انسان دوستانه و اصلاحی و تربیتی سازمان سازمان در صدد کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها هستیم.
وی خاطرنشان کرد: کمک‌های خیرین صرف آزادی زندانیان، انجام اموراصلاحی و تربیتی و همچنین کمک به خانواده‌های بی بضاعت زندانیان و اشتغال آن‌ها می‌شود که این امر در دنیا بی نظیر است.
به گفته وی در سال گذشته و با همت نهادهای حمایتی اداره کل زندان‌های استان البرز و کمک‌های خیرین ۵۰۰ زندانی بدهکار مالی و جرایم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha