۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85138742
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوی مددجو با ۲۴ میلیارد تومان بدهی از زندان البرز آزاد شد

کرج - ایرنا - مدیرکل زندان های البرز گفت: با همت ستاد دیه البرز بانوی بدهکار با ۲۴ میلیارد تومان بدهی پس از ۱۸ ماه زندانی در این استان آزاد شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره کل زندان های البرز" علی چهارمحالی " اظهار کرد: با همت ستاد دیه استان البرز و دعوت شکات و تشکیل جلسات متعدد صلح و سازش، سنگین‌ترین پرونده محکوم مالی و جرایم غیرعمد بانوان زندانی استان البرز پس از رضایت طلب کاران و آزادی زندانی بسته شد.
افزود: بدهی این بانوی البرزی بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان بوده که پس از دعوت از شکات و برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش در نهایت با اخذ رضایت از آنان و کمک بلاعوض ستاد دیه از زندان آزاد و پس از ۱۸ ماه به آغوش گرم خانواده بازگشت.
وی افزود: بخشش و دستگیری از جمله خصایص اولیا و بزرگان است که خداوند این نعمت را به برخی از بندگان خاص خود بخشیده و در استان البرز با کمک این خیرین و تلاش مسئولان و مددکاران از ابتدای سال تا کنون ۶۸ محکوم مالی جرایم غیر عمد از زندان های استان آزاد شده‌اند.
چهارمحالی خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با هر مبلغی جهت مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار مالی، به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۰۳ و یا شماره حساب ۰۲۱۶۰۸۰۴۶۷۰۰۸ نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان البرز واریز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha