۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85088453
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور تیم شهرداری گنبدکاووس در لیگ برتر والیبال مبهم است

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی شهرداری گنبدکاووس گفت: وضعیت حضور این تیم در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر یا زیرگروه آن (دسته یک) مبهم بوده و با سه مشکل اساسی روبرو است.

جمال الدین واحدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مهمترین مشکل تیم شهرداری، حضور در لیگ برتر یا دسته اول این رخداد ورزشی است اگرچه به سبب عدم حضور تیم ما به اتفاق تیم شهرداری ارومیه در مرحله پلی اوت مسابقات لیگ برتر فصل قبل از نظر فدارسیون به لیگ دسته یک سقوط کردیم.

وی افزود: رایزنی‌ها برای حضور ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و ارومیه در فصل جدید لیگ برتر با مسوولان فدراسیون والیبال و سازمان لیگ ادامه دارد اما هنوز نتیجه نرسیده است.

واحدی اضافه کرد: دومین مشکل تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس، حمایت یا عدم حمایت مالی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی این شهر از والیبال و تیمداری در فصل جدید مسابقات لیگ برتر یا دسته یک است که هنوز در این خصوص اعلام نظر نشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: سومین مشکل تیم والیبال شهرداری، مشکلات سالن المپیک این شهر است که شرایط لازم برای برگزاری مسابقات مطابق استانداردهای اعلام شده از سوی فدراسیون و سازمان لیگ را ندارد.

وی بیان داشت: در فصل قبل هم فدراسیون و سازمان لیگ نسبت به وضعیت کفپوش سالن المپیک گنبدکاووس و سالن محل مسابقات برخی باشگاه‌های دیگر ایراد گرفته بودند که با اغماض، فصل قبل مسابقات خانگی را در شهر خودمان برگزار کردیم.

واحدی گفت: علاوه بر کفپوش سالن المپیک گنبدکاووس، وضعیت نور، سیستم‌های تهویه، گرمایشی و سرمایشی آن هم مشکل دارد که باید برطرف شود.

وی افزود: رفع معایب سالن المپیک گنبدکاووس حداقل ۵ یا ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که می‌طلبد استاندار گلستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان و نیز مسوولان این شهرستان برای رفع آن اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی شهرداری گنبدکاووس اضافه کرد: این شهرستان همانند ارومیه از پایتخت‌های والیبال کشور هستند اما امکانات این ۲ شهر اصلا قابل قیاس نیست.

واحدی اظهارداشت: تیم ارومیه یکی از بهترین سالن‌های والیبال کشور را دارد و بعضا شاهد برگزاری مسابقات والیبال ملی و بین المللی در این شهر هستیم اما وضعیت امکانات و سالن والیبال گنبدکاووس اصلا درشان این شهرستان و علاقمندان به والیبال نیست.

وی ابراز امیدواری کرد: با رفع مشکلات پیش روی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس، این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر یا دسته یک حضور داشته باشد.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد سال قبل برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات (سال ۱۴۰۰) رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha