۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶
کد خبر: 85088486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزه اولی های روستایی در چناران تجلیل شدند

۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶
کد خبر: 85088486
روزه اولی های روستایی در چناران تجلیل شدند

مشهد-ایرنا- دختران و پسران روزه اولی از ۴۳ روستای چناران با هدف تشویق و ترغیب نوجوانان به انجام واجبات و فرائض دینی تجلیل شدند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، فرماندار چناران در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای طرح تحول روستایی و تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری اولین همایش روزه اولی ها با حضور بیش از ۲۵۰ نوجوان از روستاهای بخش مرکزی و سیدآباد روز گذشته در مسجد امام رضا (ع) شهر چناران برگزار شد.

محسن مه آبادی افزود: طی ماه مبارک رمضان چهار محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر کشور و مراسم جزء خوانی در مساجد و حسینیه های شهری و روستایی برگزار شد که نقش بسزایی در ایجاد وحدت و همدلی گرامی داشته است.

بخشدار مرکزی چناران نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش فرهنگی با هدف تکریم و بزرگداشت روزه اولی ها و آشنایی بیشتر آنها با معارف دینی و تکالیف شرعی آنان و تشویق و ترغیب بیشتر ایشان به انجام فرایض دینی برگزار شد.

رضا داروغه به اهدای بسته های فرهنگی به این نوجوانان اشاره کرد و افزود: شماری از روزه اولی های دختر و پسر از همه روستاهای بخش مرکزی و پنج روستای بخش سید آباد از برنامه های فرهنگی و مذهبی این طرح بهره مند شدند.

شهرستان چناران واقع در ۵۴ کیلومتری شمال غربی مشهد با سه شهر چناران، سیدآباد و رادکان و ۶۶ روستای بالای ۲۰ خانوار، ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha