۳۷ درصد اشتغال خراسان رضوی توسط کمیته امداد محقق شد

مشهد- ایرنا- معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) خراسان رضوی گفت: ۳۷ درصد اشتغال ایجاد شده در استان طی یکسال گذشته توسط این نهاد و با پرداخت تسهیلات مربوطه محقق شده است.

سلمان دانشور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال گذشته برای ۳۷ هزار نفر در استان شغل ایجاد شد که در قالب پرداخت وام به ۲۳ هزار طرح اشتغال محقق شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته هزار و ۶۷۵ میلیارد تومان منابع بانکی، اعتبارات صندوق امداد ولایت و صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت تسهیلات در قالب طرحهای اشتغال تخصیص و پرداخت شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: تسهیلات پرداخت شده به مددجویان تحت پوشش در دهکهای یک تا سه و نیازمندان غیر تحت پوشش در دهکهای چهارو پنچ درآمدی پرداخت شده است.

وی افزود: ۲۳ درصد تسهیلات اشتغال پرداختی در استان از سوی این نهاد طی سال گذشته پرداخت شده است .

دانشور با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد اعتبارات اشتغال سال گذشته تخصیص یافته است، اظهار کرد: طرحهای اشتغال زیر پوشش این نهاد بین سه تا پنج سال تحت نظارت بازرسان قرار دارد.

وی بیان کرد: خطای تسهیلات بانکی اشتغال این نهاد در این استان حدود سه درصد است به این معنی که بیش از ۹۷ درصد تسهیلات پرداختی در مسیر ایجاد شغل و کارآفرینی هزینه می‌شود.

هم اکنون ۲۶۰ هزار خانواده در خراسان رضوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره ) هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha