۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85088705
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ صندوق جمع‌آوری فطریه بهزیستی در استان کرمانشاه مستقر می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - معاون مشارکت‌های اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ۱۲۰ صندوق جمع‌آوری فطریه مردم خداجوی استان در مصلی‌های تمام شهرستان‌ها و مرکز استان مستقر خواهند شد.

«صفدر مظفری‌راد»، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر افزود: این صندوق ها همزمان با عید سعید فطر جهت دریافت زکات فطریه مردم مؤمن در مصلی‌ها ، ادارات و مراکز بهزیستی شهرستان‌ها مستقر خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر صندوق‌هایی که در سطح شهر مستقر خواهد شد ۶ هزار پاکت جمع‌آوری فطریه نیز به منظور استفاده از دستگاه‌های الکترونیک در بین جامعه هدف توزیع شده است.

معاون مشارکت‌های اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه یادآور شد: مردم می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به این صندوق ها برای پرداخت زکات فطریه خود، از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲ نیز زکات خود را پرداخت کنند.

۱۲۰ صندوق جمع‌آوری فطریه بهزیستی در استان کرمانشاه مستقر می‌شود

مظفری راد ادامه داد: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۷_۳۸۳۸۰۰۶۵ مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان نیز تماس حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، علاوه بر صندوق های بهزیستی، ۴۸۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام (ره) نیز برای جمع‌آوری زکات فطریه مردم مومن استان در نقاط مختلف استقرار خواهد یافت.

براساس اعلام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، میزان فطریه عید فطر امسال (۱۴۰۲) ۶۰ هزار تومان اعلام شده است که برای مردمی که قوت غالب آن‌ها گندم است تعیین شده و برای افرادی که قوت غالب آن‌ها برنج است، این میزان ۲۴۰ هزار تومان است.

برهمین اساس میزان کفاره روزه نیز به ازای هر روز ۱۲ هزار تومان اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha