۴۱درصد از مدیران سازمان تامین اجتماعی را ایثارگران تشکیل می‌دهند

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ۴۱ درصد انتصابات در دوره مدیریتی اخیر سازمان تأمین‌اجتماعی از خانواده شهدا و ایثارگران بوده است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در نشستی با تعدادی از همکاران فرزند شهید سازمان تأمین‌اجتماعی، اظهار داشت: در خانواده معظم ایثارگران ظرفیت‌های ارزشمندی وجود دارد که در سازمان تأمین‌اجتماعی این ظرفیت بی‌بدیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: فرزندان معظم شهدا دارای اشتراک هویتی هستند و این اشتراک، مرتبط با اعتقاد و باور این عزیزان به اصول و مبانی انقلاب است که شهدای ما برای آن خون داده‌اند. اقدامات و فعالیت‌های ما در هر موقعیت و جایگاهی که باشیم، زمانی دارای ارزش است که همسو با آرمان‌های شهدا و انقلاب باشد و باید در همه امور با الگوبرداری از سیره شهدا بتوانیم تا جای ممکن و به اندازه توان و ظرفیت خود در مسیر تحکیم اصول و مبانی انقلاب حرکت کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: فرزندان شهدا در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت نقش اساسی دارند. با این کار و در این فرهنگ، کوچک‌ترین اقدامات می‌تواند بزرگترین اثرات را داشته باشد. فرزندان شهدا در هر جایگاهی که هستند می‌توانند از زمینه‌های موجود استفاده بهینه کنند و در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند. به هر میزان که ما به هویت خود و اصالت مکتب شهدا نزدیک‌تر باشیم، اثرگذاری ما نیز افزایش می‌یابد و اثرگذاری لزوماً نیازمند قرار گرفتن در موقعیت‌های اداری و شغلی ویژه نیست.

وی یادآور شد: تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در سازمان تأمین‌اجتماعی از اقدامات مهمی است که در تمام سطوح و رده‌های شغلی و در همه مجموعه‌های بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی سازمان انجام شده است.
موسوی افزود: تأمین‌اجتماعی، سازمانی با مأموریتی ارزشمند در مسیر انقلاب است. معتقدیم اگر فرهنگ اخلاص، ایثار و ازخودگذشتگی را که شهدای عزیز ما، برترین الگوهای این فرهنگ هستند، در سازمان ترویج کنیم؛ همه مسائل و مشکلات احتمالی قابل حل شدن است.
مهدی باقری، مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در امور ایثارگران گفت: وظیفه داریم که گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را با محوریت فرزندان شهید در جامعه با همه توان پیگیری کنیم تا فرزندان شهدا مثل چشمه‌ای جوشان، فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنند. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دستوری انجام نمی‌شود و باید کاری تحولی در حوزه ایثارگران انجام شود.
وی افزود: غالب ایثارگران شاغل در سازمان تأمین‌اجتماعی، افراد دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و در حال حاضر در بین همکاران ایثارگر ما هزار و ۴۱۳ نفر دارای دکتری، هزار و ۶۴۵ نفر کارشناسی ارشد و چهار هزار و ۶۵ نفر نیز مدرک کارشناسی دارند.
شکیبا محبی تبار، مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده در این مراسم گفت: به‌واسطه انتساب به شهدا، مردم از خانواده شهدا انتظار دارند که فرزندان شهدا بر اساس آموزه‌ها و سنت، اعتقادات و آرمان‌های شهدا زندگی کنند.امیدوارم بتوانیم تکلیف خود را در قبال شهدا و انقلاب انجام دهیم. همه ما باید در زندگی خود در راه بهتر شدن و توسعه فردی خود و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha