۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبر: 85089295
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امامان جمعه استان تهران: سپاه حافظ ارزش‌های انقلاب و امنیت کشور است

شهرری - ایرنا - امامان جمعه شهرستانهای استان تهران با اشاره بر نقش سپاه پاسداران در برقراری امنیت ، تاکید کردند: این نهاد مردمی همواره از ارزش‌های اسلامی وانقلابی و تمامیت ارضی کشور دفاع کرده است.

به گزارش ایرنا ، امام جمعه قرچک در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیرویی مردمی و موفق فرامرزی است که تمامی اقدامات آن در راستای حفظ و حراست ارزش های اسلامی و تمامیت ارضی ایران اسلامی انجام می‌شود.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی تصریح کرد: تفکر سپاه، تفکری ولایی، علوی و حسینی است که به واسطه تلاش‌های این نهاد، نه فقط ایران اسلامی که کل منطقه از آرامش و امنیت برخوردار است.

امام جمعه قرچک افزود: سپاه پاسداران با پیشینه درخشان، از نیروهای باتجربه و مخلصی برخوردار است که کارکردهای خود را نه فقط در دوران هشت سال دفاع مقدس، که در طول دوران سازندگی و خنثی کردن توطئه و فتنه دشمنان به خوبی به نمایش گذاشته است.

وی تأکید کرد: دفاع از ارزش های اسلامی، حراست از تمامیت ارضی ایران، مقابله با گروه‌های معاند که قصد صدمه زدن به انقلاب را دارند و دفاع از مردم همه و همه از خدماتی است که سپاه به کشور ارائه داده و تمای مردم قدردان این ایثار و از خودگذشتگی هستند.

اسماعیلی تصریح کرد: سپاه پاسداران همواره در مسیر ترویج تفکر عاشورا، رواج اندیشه مولای متقیان علی (ع) و واقعه غدیر پیشرو بوده است و توانسته به وظایف خود در این مسیر عمل کند.

خطیب جمعه قرچک اضافه کرد: تاریخ ثابت کرده هر کشوری که به آمریکا تکیه کرده حتی اگر از قدرت زیادی برخوردار بوده، ذلیل شده است.

وی افزود: هر کشوری که در مسیر حرکت خود به آمریکا اعتماد و به تکیه کرده است، حتی اگر از قدرت زیادی نیز برخوردار باشد، عاقبتی جز ذلت نصیبش نشده، موضوعی که مردم ایران به خوبی آن را دریافته و هرگز به آمریکا اعتماد نکرده‌اند.

سپاه پاسداران در همه حوزه ها جهادگرانه فعالیت کرده است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی- سیاسی – نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سپاه تاکنون در تمام حوزه های اجتماعی ، سیاسی و امنیتی جهاد گرانه و ایثارگونه در خط مقدم از حیثیت ملی و دینی دفاع کرده است.

امامان جمعه شهرهای استان تهران: سپاه پاسداران حافظ ارزش‌های انقلاب و امنیت کشور است

وی گفت: این نهاد انقلابی در مقابل فشارهای دشمنان از خود استقامت نشان داد چنانکه در دفاع مقدس در جنگ تحمیلی ، طرح شهید سلیمانی در بحران کرونا و فعالیت های چشمگیرش در سایر حوزه ها، بیانگر اقتدار غیرنظامی این قشر نظامی بود.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به دستاوردهای ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: شب زنده داری و نماز شب، انس با قرآن، حضور در نمازهای جمعه و جماعات، افزایش صدقات و انفاق، تقویت روح گذشت و احسان برخی از دستاوردهای ماه مبارک رمضان است.

حسینی خاطرنشان کرد: نماز عید فطر، فردا در میدان امام رضا«ع» و بلوار شهید سلیمانی -نقطه تلاقی شهر بومهن و پردیس- برای سال سوم، با شکوه و عظمت بیشتری با حضور مردم باصفا و مؤمن هر دو شهر برگزار خواهد شد؛ و اتحاد، همبستگی، همدلی و همزبانی، ایمان و اعتقادات، حضور باشکوه و باعظمت مردم این شهرستان در برنامه های ملی و مذهبی را به نمایش خواهیم گذاشت.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: یکشنبه سوم اردیبهشت روز ملی کارآفرینی است و حمایت از کار آفرینان بخشی از شعار سال مقام معظم رهبری که رشد تولید است و از مسئولین تقاضا داریم که هم فضا و مکان مناسبی در اختیار کارآفرینان قرار گیرد تا تعداد زیادی از بانوان سرپرست خانوار هستند که با عزت و حفظ شئونات یک زندگی را با تلاش و زحمت و لقمه حلال سرپرستی کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

سپاه پاسداران شجره طیبه انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهر گلستان مرکزشهرستان بهارستان گفت: سپاه، مولود انقلاب، شجره طیبه ای است که حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را بر عهده دارد.

حجت الاسلام محمود نور پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلستان ضمن گرامیداشت سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران در طول عمر مبارک خویش همیشه میدان دار و بلاگردان بوده و در هشت سال دفاع مقدس در مبارزه با گروه‌های مسلح و برانداز، در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی در خدمت به مردم مصداق بارز ایثار و فداکاری بودند.

وی افزود: امروز قدرت پهپادی ،موشکی و دریایی سپاه ، لرزه و رعشه بر اندام چرکین دشمنان انداخته .مردم عزیز به وجود سپاه و فرزندان سپاهی خویش با تمام وجود فخر و مباهات می کنند.

خطیب نماز جمعه گلستان در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس گفت:واقعه طبس نماد شکست پذیری آمریکاست در حادثه طبس که باامدادهای غیبی وباکمک باد وشن منجر به شکست آمریکا شداین حقیقت به اثبات رسید که حق تعالی این انقلاب راحفظ می کند.

حجت الاسلام نورپور در پایان خاطر نشان ساخت: خدای متعال بیش از چهار دهه است انقلاب مقدس اسلامی را حفظ کرده و از این به بعد هم حفظ خواهد کرد مشروط بر اینکه ما دین خدا را در این جامعه حفظ کنیم.

امام جمعه  شهرقدس: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، در خدمت مردم هستند

امام جمعه شهر قدس وی با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، در خدمت مردم بوده و می بینیم که در سیل، زلزله، آتش سوزی و بیماری کرونا با اعزام نیرو و گروه های پزشکی جلوه های زیبای خدمت رسانی به مردم را نشان دادند.

حجت‌الاسلام رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرقدس ارتش را نماد غیرت و سپاه را نماد خدمت داتست و افزود: پنج اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس است و معجزه خدا در این روز همانند معجزه خانه خدا در حمله سپاه ابرهه می باشد.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که اراده خدا بر این بود که سپاه عظیم ابرهه را با سنگریزه هایی در منقار پرندگان نابود کند، در صحرای طبس نیز با وزیدن باد و طوفان شن تیلیحات نظامی آمریکا را درهم شکست.

حجت‌الاسلام جوکار وجود پنج جمعه در ماه ضیافت الهی امسال را موجب برکت دانست و گفت: انشالله که با اعمال مقبول و توفیق مضاعف ماه رمضان را به پایان برده و فردا عید سعید فطر را به عنوان روز دریافت پاداش، توفیق درک و حضور در نماز را داشته باشیم.

وی با اشاره به تحولات ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در آن زمان عده ای زمزمه انحلال ارتش را سر دادند اما امام راحل (ره) ایستادگی کرد و لقب فرزندان انقلاب را به آنها داد و روز ۲۹ فروردین را به نام روز ارتش نامگذاری نمود.

جوکار با اشاره به بازسازی تیم اقتصادی دولت و قدر دانی از این حرکت گفت: باید این تیم تقویت شده و وظیفه مجلس نظارت بر کار آنهاست.

امام جمعه شهرقدس با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: پرداخت زکات فطریه بر هر مسلمانی که توانایی اداره خود را دارد واجب است و باید امروز غروب آن را از اموال خود جدا کرده و در صبح روز عید بعد از افطار، فطریه را پرداخت و سپس در نماز عید شرکت کند.

نیروهای مسلح حصار و پناه ملت ایران هستند

 حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند با بیان اینکه نیروهای مسلح حصار و پناه ملت ایران هستند، اظهار داشت: از ارتش و سپاه و همه جان برکفان و فداکاران نظامی ایران و خانواده های گرامی آنها تشکر می کنیم و قدردان زحمات آنها هستیم .

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان ارشد نیروهای مسلح از پیشرفت مستمر در این نیروها ابراز خرسندی کردند و تایید کردند که هیچ وقت نباید از مکر و طراحی نقشه دشمنان غافل بشویم.

امام جمعه دماوند ادامه داد: پشت صحنه جنگ هشت ساله و تحمیلی عراق بر ایران و حمله داعش به سوریه و عراق و اشغال فلسطین و جنوب لبنان و بسیاری از جنگ ها در جهان، آمریکا و پیروانش بودند و هستند؛ اما استکبار جهانی هر گاه با مقاومت مواجه شده است شکست خورده و عقب نشینی کرده است .

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: در جبهه فرهنگی باید مواظب تهاجم و نفوذ فرهنگ منحط غرب باشیم، فرهنگ غرب بر پایه آزادی مطلق و بی قید و شرط و برای برآورده کردن همه خواسته های نفسانی شیطانی شکل گرفته که عاقبتش نابودی بشریت است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha