زنگنه: خستگی و مصدومیت کارمان را سخت می‌کند/ باید امیدوار باشیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به شکست این تیم برابر شهرداری گرگان در نیمه نهایی غرب آسیا گفت: خستگی مسابقات و مصدومیت چند بازیکن کار را برای ما سخت کرد اما همچنان به آینده امیدوارم هستیم.

آرمان زنگنه در گفت‌وگو با ایرنا، با شکست ذوب‌آهن اصفهان مقابل شهرداری گرگان در نیمه‌نهایی غرب آسیا تصریح کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی بود چرا که شهرداری از بازیکنان خوبی بهره برده و یک شهر و استان به عنوان پشتیبان این تیم را همراهی می‌کنند اما در اصفهان ما هستیم و هواداران و باشگاه، با این حال امیدواریم در بازی دوم این نتیجه را جبران کنیم و به بازی برگردیم.

وی ادامه داد: متاسفانه فشردگی مسابقات باعث شد بازیکنان ما خسته شوند، در همین شرایط چند بازیکن مصدوم هم داشتیم که نتوانستند در بازی برابر شهرداری برای ما به میدان بروند و این بدشانسی‌ها گریبان تیم ما را گرفته است. متاسفانه در کوارتر دوم عملکرد خوبی نداشتیم و در دفاع خوب نبودیم و همین موضوع باعث شد در حمله هم عملکرد قابل قبولی نداشته باشیم.

بازیکن ذوب‌آهن تاکید کرد: شهرداری گرگان تیمی نیست که اگر اختلاف زیاد شد بتوانیم به راحتی نتیجه را جبران کنید، در کوارتر سوم تلاش کردیم تا نتیجه جبران شود اما شهرداری بازیکنان باتجربه خوبی دارد و اجازه ندادند تا ما به آنچه که می‌خواهیم برسیم. در این بازی محمدرضا اکبری را نداشتیم و بازیکن خارجی ما هم به دلیل مصدومیت در بازی قبلی فرصت بازی پیدا نکرد و با این شرایط کار ما خیلی سخت شد.

زنگنه یادآور شد: شرایط خیلی سختی را سپری کردیم تا بتوانیم به این مرحله برسیم، ما بدون استراحت در این مدت درگیر مسابقات و بازی بودیم و فشار مضاعفی را در این مدت تحمل کردیم، هنوز هیچ چیز تمام نشده و باید تلاش خودمان را بکنیم. فردا روز دیگری است و خودمان باید سرنوشت مان را رقم بزنیم و امیدوارم در بازی دوم نتیجه به سود ذوب‌آهن اصفهان باشد.

نخستین جدال تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در نیمه‌نهایی بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا با برتری ۹۱ بر۷۲ شاگردان مهران حاتمی همراه بود. دیدار دوم این تیم‌ها روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت و از ساعت ۲۲ در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha