۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبر: 85089320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در همدان

۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبر: 85089320
محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در همدان

همدان- ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان، محدودیت های ترافیکی شهر همدان در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر نماز عید سعید فطر را اعلام کرد.

سرهنگ "غلامعلی همایی امجد" روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: نماز عید سعید فطر در مصلی شهر همدان برگزار می شود بنابراین محدودیت های پلیس در مسیرهای مجاور این محل اعمال می شود.

وی افزود: بر این اساس تردد خودروها از سمت میدان فردوسی به بلوار چیت سازیان، چهار راه تختی و میدان پروانه ها به سمت بلوار مفتح و میدان مفتح به سمت بلوار جهانیان از ساعت چهار صبح روز عید فطر ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت: همچنین اجازه تردد خودروها از سمت تقاطع انبار نفت به بلوار چیت سازیان و میدان آرامگاه به سمت بلوار مفتح داده نمی شود.

سرهنگ همایی امجد با بیان اینکه توقف وسایل نقلیه از امشب /جمعه/ قبل از برگزاری نماز در مسیرهای اعلامی ممنوع است از شهروندان خواست با تعیین مسیرهای جایگزین، پلیس راهور را در اجرای ماموریت محوله یاری کنند.

به گفته رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان نماز عید سعید فطر به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح روز عید سعید فطر در مصلی همدان اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha