۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۹
کد خبر: 85089379
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه جیرفت: حربه ایران‌هراسی دشمن منجر به شکست شد

جیرفت- ایران- امام جمعه جیرفت گفت: با ایران هراسی به دنبال انزوای کشور بودند اما ایران بیشتر از قبل مورد توجه کشورهای منطقه و خارج از منطقه قرار گرفته و این حربه شکست خورد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت افزود: به برکت مقاومت قدرت در حال انتقال از غرب به شرق و آینده جهان متعلق به کشورهایی همچون ایران، چین و روسیه است.

وی اظهار داشت: روزی رژیم صهیونیستی به همراه اربابش آمریکا به فکر تشکیل خاورمیانه جدید بودند و اعراب را مجبور به عادی سازی روابط با اسرائیل جعلی می‌کردند.

وی ادامه داد: اما امروز برعکس شده است و دولت های عربی که جنگ سوریه را به راه انداخته و به دنبال رابطه با رژیم صهیونیستی بودند در صف ایجاد روابط همه جانبه با سوریه ایستاده‌اند و در این راستا مسابقه می‌گذارند.

وی یادآور شد: حرف هایی که ما در مورد نوکری کشورها برای آمریکا می‌گفتیم امروز از زبان خودشان شنیده می‌شود و فرانسه می‌گوید تا کی آمریکا بر ما سلطه داشته باشد.

حجت‌الاسلام تارم اضافه کرد: اروپا اعلام می کند ما از خود استقلالی نداریم و باید از سلطه خارج شویم و دلار آمریکا را کنار بگذاریم.

وی تاکید کرد: آمریکا از درون با دو قطبی‌های مختلفی همچون انتخابات، نژادپرستی و از بین رفتن سلطه خارجی‌اش از هر روزی ضعیف تر می‌شود.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس که معجزه انقلاب اسلامی بود را تبریک می‌گویم افزود: آمریکا در آن روز خوار و ذلیل شده و با آن همه ادعا در شنزارها و با بادهای الهی زمین‌گیر شد.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس معجزه الهی را دیدیم و هرجا خطری انقلاب را تهدید می کرد دست امداد غیبی امام زمان(عج) با این انقلاب بوده است و با شرط ایمان، پایداری و استقامت ما با آن خواهد بود.

حجت‌الاسلام تارم تاکید کرد: این همان صبر و استقامتی است که موجب از پا در آمدن صهیونیست ها هم شده است.

وی با اشاره به ۲ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران، اظهار داشت: سپاه پاسداران نهادی مردمی، مقدس و فعال در همه عرصه های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه جیرفت گفت: عید فطر بازگشت به فطرت اصلی انسانیت است و انسان پس از یک ماه بندگی و عبادت به اصل خود برمی‌گردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha