۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبر: 85095134
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه جیرفت: اجازه ندهیم جامعه دوقطبی شود

۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبر: 85095134
امام جمعه جیرفت: اجازه ندهیم جامعه دوقطبی شود

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: خطر شکاف و دوقطبی‌ها در جامعه از هر سمی و حربه‌ای برای کشور بدتر است و لذا نباید اجازه داد وحدت از بین برود. 

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت با بیان اینکه دشمن در تلاش برای ضربه زدن به وحدت جامعه است ادامه داد: وحدت بین مسئولان و مردم ابعاد مختلفی دارد که دشمن آن را هدف قرار داده و بویژه از ایجاد دوقطبی میان مردم نفع می برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مطابق قانون به کارگیری نیروی کار تبعه غیرمجاز بیگانه ممنوع است و مدیران بویژه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید آن را مدیریت کنند.

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: کارفرمایان باید در صورت امکان از کارگران بومی و ایرانی به جای اتباع بیگانه غیرمجاز استفاده کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که کارگران را ستون فقرات کشور دانستند ادامه داد: محور اقتصاد مقاومتی کارگران هستند و تعدیل، اخراج و مسائل معیشتی از مشکلات کارگران به شمار می رود که مسئولان باید بیشتر از گذشته به آن توجه کنند.

امام جمعه جیرفت همچنین روز معلم را گرامی داشت و گفت: معلم باید به وظیفه خطیر امانتداری خود واقف باشد و به اقتضای آن برای تربیت قشر جوان و نوجوان جامعه تلاش کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha