۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85090038
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند هفت نفره سارق سیم و کابل در اشنویه دستگیر شدند

۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۲
کد خبر: 85090038
باند هفت نفره سارق سیم و کابل در اشنویه دستگیر شدند

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی اشنویه گفت: باند هفت نفره سرقت سیم و کابل مسی در این شهرستان با اعتراف به ۵۵ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ طالب قلی‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان "اشنویه" بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، در نهایت هفت متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس شهرستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی اشنویه اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به ۵۵ فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ قلی زاده اظهار کرد: سارقان در مدت ناآرامی‌های اخیر و با سو استفاده از وضعیت موجود اقدام به سرقت اموال عمومی می‌کردند که موجب ناراضایتی زیاد شهروندان به دلیل خاموشی معابر و مناطق مختلف شهرستان شده بود.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه سرقت کابل و یا دیگر تجهیزات برق و مخابرات مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

شهرستان اشنویه با ۷۴ هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha