۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۲۰
کد خبرنگار: 951
کد خبر: 85090579
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قفل ترافیک تعطیلات عید فطر برجاده‌های خروجی مازندران

ساری- ایرنا- رییس پلیس راه مازندران با اشاره به برگشت مسافران تعطیلات فطر، وضعیت ترافیک در جاده کندوان، هراز و سوادکوه را در زمان حاضر فوق سنگین اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشـت: به دلیل ترافیک سنگین، تردد مسیر جنوب به شمال محور کرج چالوس ممنوع شده است.

وی ادامه داد : هم اکنون در مسیر شمال به جنوب جاده کندوان حد فاصل مرزن آباد تا ماسال و پل زنگوله تا سیاه بیشه، مسیر ترافیک خودرو فوق سنگین گزارش شده است.

وی بیان داشت : ترافیک خودرو در مسیر شمال به جنوب جاده هراز در حد فاصل چلاو تا شاهاندشت و همچنین جاده سوادکوه در محدوده شیرگاه در زمان حاضر فوق سنگین است.

سرهنگ جهان تاب از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

طبق آمار میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، بیش از سه میلیون نفر شب اقامت در چهار روز اخیر همزمان با تعطیلات عید فطر در مازندران ثبت شده است.

قفل ترافیک تعطیلات عید فطر برجاده‌های خروجی مازندران

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha