۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰:۰۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85090666
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منصوریان: برابر نفت مسجدسلیمان به دنبال کسب سه امتیاز هستیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: به شدت به برد مقابل نفت مسجدسلیمان نیاز داریم و امیدوارم بچه های ما روند رو به رشد خود را ادامه دهند تا بتوانیم سه امتیاز را در خانه نگه داریم.

به گزارش ایرنا ، علیرضا منصوریان یکشنبه شب در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به جایگاه نفت مسجد سلیمان فکر می کنم بازی بسیار سختی داریم زیرا شرایط آنها در جدول خیلی سخت است و ممکن است فردا نیز آخرین بازی آن ها در لیگ برتر باشد.

وی با بیان اینکه حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم افزود: آنها ۲ هفته خیلی خوب داشته و توانستند تیم خوب ذوب آهن را شکست دهند و پیش بینی می کنیم فردا یک بازی بسته از تیم مسجد سلیمان ببینیم.

سرمربی فولاد گفت: این دیدار حکم دربی را برای ما دارد و کار را سخت می کند اما ما به شکلی بازی می کنیم که کار تاکتیکی خود را به حریف وارد کنیم و اگر فردا بتوانیم مدل بازی های گذشته را انجام دهیم به نظر می رسد بتوانیم پیروز میدان شویم.

وی با بیان اینکه امکان برد نفت مسجدسلیمان بسیار سخت است، افزود: ۲ سهمیه ته جدول لیگ برتر به تیم های نفتی استان رسیده که برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم یکی از این ۲ تیم بتواند در لیگ برتر بماند.

منصوریان گفت: وقتی این ۲ تیم بازی دارند تا چند روز انرژی مثبت در شهر وجود دارد و الگوی مناسبی برای جوانان است؛ همچنین عمده مشکل این ۲ تیم به سال ۱۳۹۳ بر می گردد و زمانی که من در نفت تهران کار می کردم.

وی افزود: باید برنامه ریزی شود تا تیم های نفتی را به هلدینگ های وزارت نفت بدهند که بودجه شان تامین شود؛ امروز در مارکتی که تیم ها ۷۰۰ میلیارد خرج می کنند و سال آینده این مارکت روی ۱۲۰۰ میلیارد می رود، چطور ممکن است تیم های نفتی با ۵۰ میلیارد کار کنند؟ امیدوارم یک نفر پیدا شود که این بند را بردارد و تحویل هلدینگ های زیر مجموعه بدهد.

سرمربی فولاد در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان هم گفت: بازیکنانم اعلام آمادگی کردند بمانند و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره برنامه ریزی لازم را انجام داده اند که در سال آینده با بازیکنان زیر ۳۰ سال قرارداد سه ساله و بالای ۳۰ سال قرارداد ۲ ساله ببندیم.

وی ادامه داد: از ۱۸ نفری که قراردادشان تمام می شود برخی بازیکنان جوان و تعدادی بازیکن زیر ۲۳ سال و برخی هم بازیکن زیر ۲۵ سال هستند که به باشگاه اعلام کردم همه را می خواهم با کریستوفر کنت تمدید کردیم همچنین با ایوب والی، ساسان انصاری و شهاب گردان هم تمدید می کنیم.

منصوریان گفت: ما به این موضوع اعتقاد نداریم که پشت سر هم تغییرات ایجاد کنیم زیرا با تغییرات زیاد ما باید چندین برابر زحمت بکشیم تا تاکتیکمان را به بازیکنان تحمیل کنیم؛ حدود ۹۵ درصد بازیکنان نسبت به حضور در تیم فولاد اعلام آمادگی کردند و بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان شروع به بستن قرارداد با آنها می کنیم.

وی افزود: بخش دیگری از تیممان را از بازیکنان پایه تشکیل می دهیم که زیر ۲۳ سال هستند و نگاه ویژه ای به تیم حسن هوری، دوست عزیزم دارم که امیدوارم همین روند را طی کند و به لیگ یک هم برسد.

سرمربی فولاد در خصوص مصدومیت یونس دلفی بازیکن تیمش هم گفت: روند درمان دلفی در حال سپری شدن است هر چند اسم او را به باشگاه برای تمدید داده‌ام و باید قرارداد سه ساله ببندد.

دیدار تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha