۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85091017
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جانشین پلیس راه فراجا: ترافیک جاده هراز در حال روان شدن است

پردیس - ایرنا - جانشین پلیس راه فراجا گفت: تا صبح امروز دوشنبه شاهد ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور بودیم ولی هم اکنون ترافیک جاده هراز در حال روان شدن است.

سرهنگ سیاوش محبی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته شاهد ترافیک سنگینی در محورهای شمالی کشور به سمت ورودی های استان تهران و سایر کلان شهرها بودیم که ترافیک در محورهای یاد شده در حال روان شدن است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک در سایر محورها اظهار داشت: ترافیک در محور چالوس پر حجم است، احتمالا محدودیت ترافیکی برای یکطرفه شدن در این محور اعمال می شود.

جانشین پلیس راه فراجا ادامه داد: ترافیک در محورهای رودبار و منجیل پر حجم است و سایر جاده های استان های سراسر کشور در حال حاضر از ترافیک روان برخودار هستند.

محبی با بیان اینکه پیش بینی می شود که عصر امروز شاهد ترافیک در جاده ها باشیم، خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشت تعدادی از مسافران از استانهای شمالی عصر امروز احتمال دارد که شاهد حجمی از ترافیک مقطعی در جاده ها باشیم.

وی ادامه داد: در محور چالوس به دلیل اینکه جاده گنجایش ظرفیت خودروها را ندارد محدودیت تردد با یکطرفه شدن جاده اعمال می شود.

جانشین پلیس راه فراجا یادآور شد: در بزرگراه امام رضا (ع) و حرم تا حرم ترافیک نیمه سنگین است.

محبی به رانندگان توصیه کرد تا در کمال آرامش و با صبر و حوصله رانندگی و در مسیرهای پر ترافیک، استراحت به موقع در طول مسیر داشته باشند.

وی با قدردانی از زحمات ماموران پلیس راهور در جاده ها اعلام کرد: با حضور به موقع و مستمر پلیس راهور در تعطیلات عید سعید فطر خوشبختانه تصادف منجر به فوت نداشتیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha