۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85091154
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم نفت مسجدسلیمان با هوادارانش به اهواز سفر می کند

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
کد خبر: 85091154
تیم نفت مسجدسلیمان با هوادارانش به اهواز سفر می کند

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با همراهی طرفدارانش برای دیدار با فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، به اهواز عزیمت می‌کند.

به گزارش ایرنا ورزشگاه شهدای فولاد اهواز دوشنبه شب چهارم اردیبهشت ماه میزبان یک دربی استانی بین تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان است؛ مسابقه‌ای که کسب امتیازهای کامل آن برای نفتی ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهران حسنوند مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان‌کرد: چند دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب هواداران تیم نفت در نظر گرفته شده تا با حضور در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به تشویق تیم شان بپردازند.

وی افزود: خوشبختانه طرفداران تیم فولاد خوزستان در تقابل‌های قبلی، استقبال خوبی از طرفداران تیم‌های استان داشتند و این بار هم شاهد اتحاد فوتبال‌دوستان خوزستانی در سکوهای ورزشگاه هستیم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به شرایط جدول به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داریم و همه اعضای تیم از این موضوع به خوبی مطلع هستند.

وی افزود: امتیازات جدول به گونه‌ای است که هنوز نسبت به بقا در لیگ امیدوار هستیم به همین دلیل تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که این موضوع محقق شود.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان دوشنبه شب از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha