۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۳۵
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85091544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: عملیات قدس پاسخ به جنایات صهیونیستی است

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۳۵
کد خبر: 85091544
حماس: عملیات قدس پاسخ به جنایات صهیونیستی است

تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس با تبریک عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی که منجر به مجروح شدن چهار صهیونیست شد، گفت که این عملیات «پاسخ و واکنشی به جنایات رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مقدسات فلسطین» بوده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از خبرگزاری سما، عبداللطیف القانوع اظهار کرد : عملیات قهرمانانه در شهر قدس در چارچوب پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر و هتک حرمت مسجد الاقصی انجام شد.

وی افزود: رژیم اشغالگر صهیونیستی تاوان جنایات و تجاوزات خود به مسجدالاقصی را خواهد داد و از امنیت و ثبات برخوردار نخواهد بود و ملت ما به انقلاب و دفاع از الاقصی ادامه خواهند داد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که منابع رسانه‌ای صهیونیستی امروز اعلام کردند که یک فلسطینی با خودرو خود اقدام به زیرگیری شهرک نشینان صهیونیست در خیابان "یافا" در قدس اشغالی کرد.

این منابع اعلام کردند که در پی این عملیات چهار شهرک نشین صهیونیست مجروح شدند که حال یکی از این افراد وخیم گزارش شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که این عملیات در ۲۰۰ متری محل برگزاری مراسمی برای کشته شدگان ارتش رژیم صهیونیستی انجام شده است.

بر پایه گزارش برخی رسانه‌های عبری، نظامیان رژیم صهیونیستی کارت شناسایی مجری عملیات را پیدا کرده‌اند و وی یک فلسطینی ۳۵ ساله و اهل شهرک "بیت صفافا" در شرق قدس اشغالی است.

پایگاه خبری عبری‌زبان «والا» نیز گزارش کرد، مجری این عملیات که یک جوان فلسطینی ۳۵ ساله از اهالی منطقه «بیت صفافه» در جنوب قدس اشغالی بود، کشته شد.

طی هفته اول ماه جاری میلادی (آوریل)، نیروهای مقاومت فلسطین ۳۶۸ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌ها رقم زده است.

پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha