۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبر: 85091944
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

شرکت هپکو اراک ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز دارد

اراک - ایرنا - عضو هیات مدیره شرکت هپکو اراک گفت: این شرکت برای تولید ۶۰۰ دستگاه به ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

داریوش رحمت نژاد روز سه‌شنبه در جریان بازدید خبرنگاران از شرکت هپکو اراک، افزود: همچنین این شرکت قراردادی با معادن برای تولید یک‌هزار دستگاه در دستور کار دارد.

وی بیان کرد: برای رسیدن به تولید ۶۰۰ دستگاه باید ۱۵۰ نیرو جذب شود.

عضو هیات مدیره شرکت هپکو اراک گفت: این شرکت در سال‌های اخیر با چالش‌هایی در حوزه تولید، بازار و واردات محصولات دست دوم مواجه بوده است.

رحمت نژاد واردات ماشین‌آلات راهسازی دست دوم و عدم آشنایی معادن و صنایع کشور با ظرفیت‌های شرکت هپکو را از مهمترین چالش‌ها و مشکلات این واحد تولیدی عنوان کرد و اظهار کرد: از اصحاب رسانه انتظار می‌رود نسبت به معرفی توانمندی‌های این واحد تولیدی اقدام کنند.

وی، بزرگترین سرمایه شرکت را نیروی انسانی دانست و بیان کرد: تجهیزات و ماشین‌آلات در شرکت سرمایه محسوب نمی‌شود بلکه سرمایه مهم شرکت، نیروی انسانی است.

عضو هیات مدیره شرکت هپکو اراک گفت: تامین اجتماعی همه بدهی شرکت را تهاتر کرد و شرکت از درآمد خود حقوق پرسنل می‌دهد و در یک سال گذشته، هیچ پولی از تامین اجتماعی دریافت نکرد.

هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی در اراک تاسیس و از سال ۱۳۵۴ شروع به فعالیت کرد.

هپکو ۲۵ نوع ماشین آلات راه‌سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می‌کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان، سوئد تولید می‌شود.
شرکت هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال ۱۳۸۵ به بخش خصوصی واگذار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha