افول رکوردی رستم و سهراب وزنه‌برداری ایران+ فیلم

تهران- ایرنا- طلایی‌های وزنه‌برداری ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو در رکوردگیری درون اردویی تیم ملی نشانی از اقتدار گذشته را نداشتند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، رکوردگیری درون اردویی تیم ملی وزنه‌برداری مردان ایران عصر روز دوشنبه در محل آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این رکوردگیری ۱۷ وزنه‌بردار حضور داشتند که در سه گروه به رقابت پرداختند. حضور سهراب مرادی و کیانوش رستمی قهرمانان جهان و المپیک یکی از مهمترین جذابیت‌های این رکوردگیری بود.

کیانوش رستمی در دسته ۹۶ کیلوگرم و سهراب مرادی در دسته ۱۰۲ کیلوگرم به روی تخته رفتند.

کیانوش رستمی از ۶ حرکت ممکن تنها ۲ حرکت صحیح را به نام خود ثبت کرد. وی در یک‌ضرب ۱۶۵ کیلوگرم و دوضرب ۲۰۰ کیلوگرم را ثبت کرد و با ۳۶۵ کیلوگرم به کار خود پایان داد. بهترین رکورد کیانوش رستمی در یک‌ضرب ۱۷۹ کیلوگرم است که در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو آن را به ثبت رساند. رستمی همچنین سال ۲۰۱۹ در مسابقات قطر کاپ موفق به مهار ۲۲۵ کیلوگرم در دوضرب شد که بهترین رکورد شخصی وی به شمار می‌رود. بهترین رکورد مجموع رستمی نیز ۴۰۵ کیلوگرم است.

سهراب مرادی نیز در این رکوردگیری نشانی از دوران اقتدار خود نداشت. وی در یک‌ضرب ۱۶۰ و در دوضرب ۲۱۰ کیلوگرم را بالای سر برد. مرادی با رکورد جهانی خود ۴۶ کیلوگرم اختلاف داشت. دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو با ثبت رکورد مجموع ۴۱۶ کیلوگرم نفر نخست این وزن به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha