اصولی: اختلاف هیئت‌رییسه و تاج صحت ندارد/ سرمربی تیم امید انتخاب شده است

تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: خبر اختلاف اعضای هیئت‌رییسه با مهدی تاج بر سر قرارداد امیر قلعه‌نویی صحت ندارد.

به گزارش ایرنا، احسان اصولی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در مورد شایعه اختلاف اعضای هیئت‌رییسه فدراسیون فوتبال با مهدی تاج بر سر قرارداد امیر قلعه نویی اظهار داشت: نه. چنین چیزی صحت ندارد. بحث قرارداد سرمربی‌ها توسط رییس و سیستم اداری فدراسیون تنظیم می‌شود. طبق اساسنامه حتی نیاز به مصوبه هیئت‌رییسه ندارد.

وی در مورد مشکلات مالی فدراسیون فوتبال افزود: این بحث تحت تاثیر فضای اقتصادی کشور است. وقتی بنگاه‌های اقتصادی کشور و بحث تحریم‌ها وجود دارد، مشکلات به وجود می‌آید اما با این حال شرایط در حال مدیریت است و آن هم درست خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه برای کمیته اقتصادی آیا کسی معرفی شده یا خیر، گفت: خیر. هنوز کسی معرفی نشده و ابلاغی هم نیامده بود.

وی در مورد انتخاب سرمربی تیم امید خاطرنشان کرد: هفته پیش هم گفتم که تمام مقدمات و شکل ماجرا نهایی شده و کمتر از یک هفته معرفی می‌شود. جمع‌بندی‌ها در این باره انجام شده و به زودی معرفی می‌شود.

اصولی در پاسخ به این پرسش که حضور در تورنمنت کافا منتفی شده یا خیر، گفت: نمی‌دانم. حضور یا عدم حضور تصمیم سرمربی است. دوستان در دپارتمان تیم ملی پیشنهاد بدهند، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha