حماس: صهیونیست ها هدف مشروع گلوله‌های رزمندگان مقاومت خواهند بود

تهران-ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با تبریک عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در «رام الله» تاکید کرد: نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست هدف مشروع گلوله‌های رزمندگان مقاومت و عملیات قهرمانانه آنها خواهند بود.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه خبری العهد، «محمد حماده» اظهار داشت: عملیات «عیون الحرامیه» یک عملیات قهرمانانه در زمانی منحصر به فرد بود و در حالی انجام شد که شهرک نشینان در مراسم کشته شدگان خود در عملیات مقاومت فلسطین بودند.

وی گفت: این عملیات قهرمانانه نتیجه طبیعی خشم ملت فلسطین از جنایات رژیم اشغالگر است که آخرین مورد آن، جنایت حمله به کلیسای باب الرحمه، هتک حرمت و مصادره وسایل آن در قالب یک اقدام خبیثانه علیه مسجد الاقصی بود.

حماده همچنین تاکید کرد که عملیات «عیون الحرامیه» آخرین عملیات نخواهد بود و نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست هدف مشروع گلوله‌های رزمندگان مقاومت و عملیات قهرمانانه آنها خواهند بود.

وی ادامه داد: ملت ما تا زمانی که رژیم اشغالگر اسرائیل سرزمینشان را در اشغال داشته باشد، درد و رنج زیادی را به آن خواهند چشاند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی از عملیات تیراندازی مقاومت در نزدیکی منطقه «عیون الحرامیه» در شمال رام الله واقع در کرانه باختری خبر داد.

در این عملیات یک صهیونیست زخمی شد.

مجری عملیات با یک خودرو با سرعت بالا در نزدیکی شهرک «عوفرا» در حرکت بود که همزمان به سمت صهیونیست ها شلیک کرد.

موسسات صهیونیستی اعلام کردند که فرد زخمی شده، یک شهرک نشین ۲۸ ساله است.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، تعدادی از صهیونیست ها در حال انجام مراسم موسوم به «کشته شدگان ارتش اسرائیل» بودند که یک نفر از داخل خودرو به سمت آن ها تیراندازی کرده است.

طی هفته اول ماه جاری میلادی (آوریل)، نیروهای مقاومت فلسطین ۳۶۸ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌ها رقم زده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha