۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85092593
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور: مدیر حوزه علمیه باید مربی باشد

کاشان -ایرنا- قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: مدیر حوزه علمیه باید مربی باشد یعنی با رفتارش،دلسوزی اش و دعایش طلبه را مدیریت کرده و تربیت کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی عصر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه کاشان افزود:منشور امام عصر(ع) و دعای اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفیقَ الطّاعَةِ بسیار مقدس است و صنف روحانیت باید این منشور را نصب العین قرار دهند و مدیران مدرسه بیشتر به این منشور توجه کنند چون مصداق این منشور عالمان و روحانیون هستند.

وی اظهار کرد: تجربه ۲۰ ساله مدیریتی بنده نشان می دهد که اگر مدیر، مربی باشد و در مسیرش استقامت ورزد،می تواند در کار تربیت طلبه ها موفق باشد و این کار سختی است چون باید روحیه تلاش گری را در طلاب ایجاد کند چون عالم حوزوی نمی تواند کم کار باشد و باید پرتلاش باشد.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: علوم حوزوی مطلوبیت ذاتی دارد و معارف اهل بیت(ع) انسان را رشد می دهد و مدیر حوزه علمیه باید بتواند زمینه رشد طلبه های خود را با عملش ایجاد کند،بالاترین روزی برای انسان علم و محبت به اهل بیت(ع) است و هرکس در این مسیر باشد به بزرگ ترین سعادت رسیده است.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی اسماعیلی به عنوان سرپرست حوزه علمیه منطقه کاشان معارفه و از خدمات حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در مدت تصدی این مسوولیت تجلیل شد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha