۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۷
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85092604
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

غرامت شکست تلخ؛ بازیکنان تاتنهام ۹۰هزار پوند به حساب هواداران واریز می‌کنند

تهران- ایرنا- بازیکنان تیم فوتبال تاتنهام در بیانیه‌ای مشترک ضمن عذرخواهی از هواداران این تیم بابت شکست سنگین برابر نیوکاسل، اعلام کردند که پول بلیت و سفر هواداران خود را کاملا مسترد خواهند کرد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، بازیکنان تیم فوتبال تاتنهام پس از شکست سنگین ۶ بر یک برابر نیوکاسل در لیگ برتر جزیره، اعلام کردند که هزینه بلیت هواداران این تیم را به طور تمام و کمال به آنها مسترد می‌کنند.

قیمت هر قطعه بلیت این بازی ۳۰ پوند بود و در دیدار روز یکشنبه ۳ هزار نفر از هواداران تاتنهام برای تماشای بازی به ورزشگاه سن‌جیمز پارک رفته بودند و بسیاری از آنها پیش از پایان بازی ورزشگاه را ترک کردند. تاتنهام در این بازی ظرف ۲۱ دقیقه پنج گل دریافت کرد. پس از این شکست، کریستین استلینی، سرمربی موقت تاتنهام اخراج شد.

با توجه به قیمت هر قطعه بلیت و تعداد تماشاگران، بازیکنان تاتنهام در مجموع مبلغ ۹۰هزار پوند به هواداران خود مسترد می‌کنند.

در این بیانیه مشترک آمده است: به عنوان یک تیم، نامیدی و خشم شما را درک می‌کنیم. یکشنبه خوبی نبود. می‌دانیم که در چنین شرایطی، صرفا حرف زدن کافی نیست اما باور کنید چنین شکستی برای ما دردناک است. از حمایت شما چه در خانه و چه بیرون از خانه سپاسگزاریم و با این تفکر، می‌خواهیم هزینه بلیت مسابقه را به هواداران مسترد کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha