۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۴۴
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85091597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترکش‌های شکست سنگین در سن‌جیمزپارک؛ سرمربی موقت تاتنهام برکنار شد

تهران- ایرنا- سرمربی موقت تیم فوتنال تاتهام که پس از جدایی آنتونیو کونته هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود، پس از شکست سنگین اسپرز برابر نیوکاسل، برکنار شد.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، تاتنهام روزهای خوبی را در لیگ جزیره تجربه نمی‌کند و تغییرات نیمکت اسپرزها هم نتیجه نداده و پس از برکناری آنتونیو کونته و کریستین استلینی به عنوان سرمربی موقت، شرایط سفیدپوشان لندنی ناامیدکننده‌تر شده است.

یکشنبه شب تاتنهام در هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۶ بر یک مقابل نیوکاسل شکست خورد تا شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و قرار گرفتن در بین چهار تیم به حداقل برسد. تاتنهام در حال حاضر با ۵۳ امتیاز در رده پنجم لیگ برتر انگیس قرار دارد و فاصله ۶ امتیازی با تیم چهارم در فاصله ۶ بازی تا پایان این فصل، کار تاتنهامی‌ها را برای کسب سهیمه سخت‌تر از همیشه کرده است. آنها ۶ امتیاز کمتر از منچستریونایتد مقام چهارمی و ۲ بازی عقب افتاده نیز دارد.

ترکش‌های شکست سنگین در سن‌جیمزپارک؛ سرمربی موقت تاتنهام برکنار شد

پس از شکست سنگین تاتنهام برابر نیوکاسل در سن‌جیمزپارک، باشگاه تاتنهام استلینی را برکنار کرد ورایان میسون به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد.

دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملکرد یکشنبه مقابل نیوکاسل کاملا غیرقابل قبول بود. دیدن چنین عملکردی ویران کننده بود. ما می‌توانیم دلایل زیادی را برای اینکه چرا این اتفاق افتاد ردیف کنیم، این در حالی است که من، هیئت مدیره، مربیان و بازیکنان همه باید مسئولیت جمعی را بپذیریم اما در نهایت مسئولیت با من است.

لوی افزود: کریستین از سمت فعلی به همراه کادرش کنار خواهد رفت. او در مرحله سختی از فصل تاتنهام روی نیمکت نشست و می‌خواهم از او به خاطر رفتار حرفه‌ای که در چنین دوران پرچالشی نشان داد، تشکر کنم. رایان میسون وظیفه سرمربیگری را بر عهده خواهد گرفت.

ترکش‌های شکست سنگین در سن‌جیمزپارک؛ سرمربی موقت تاتنهام برکنار شد

استلینی پس از بازی به Sky Sports گفت: شرایط بازی خیلی بد پیش رفت، زیرا ما به اندازه کافی برای انجام یک مسابقه مهم آماده نبودیم. ما تیم خوبی داریم اما امروز هیچ‌کس نشان نداد که چقدر خوب هستیم. این مسئولیت من بود که تصمیم بگیرم چگونه بازی کنیم و به دلیل مصدومیت چند بازیکن تصمیم گرفتیم متفاوت عمل کنیم. این مسئولیت من است. درک اینکه چرا ۲۵ دقیقه اول اینقدر بد بازی کردیم، بسیار دشوار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha