۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85092831
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل طرحهای نیمه تمام آموزش و پرورش گناباد نیازمند ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

گناباد-ایرنا- معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: برای تکمیل ۶ طرح نیمه تمام این بخش در گناباد ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار طی امسال نیاز است.

اصغر کرامتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرحها شامل تکمیل فضاهای آموزشی و ورزشی و به خصوص سالنهای چند منظوره ورزشی است.

وی ادامه داد: برای تکمیل این طرحها در مجموع ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بود که ۵۰ درصد آن معادل ۲۰۰ میلیارد ریال با مشارکت خیران تامین شده و تکمیل آنها نیازمند ۲۰۰ میلیارد ریال از محل سهم دولتی است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش گناباد گفت: علاوه بر این تعداد پنج طرح در بخش آموزش و پرورش این شهرستان با مشارکت خیران در دست اجراست.

کرامتی افزود: ۵۰ میلیارد ریال طی سال تحصیلی جاری برای تکمیل استخر شنای آموزش و پرورش در بخش کاخک این شهرستان تخصیص یافت و روند احداث آن در دست انجام است همچنین با صرف اعتبار ۱۵ میلیارد ریال استخر شنای شهید رجایی آموزش و پرروش در شهر گناباد طی سال جاری بازسازی شد.

از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.

هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha