استقرار میز خدمت بنیاد شهید در اهواز برای پاسخگویی به جامعه ایثارگران

اهواز - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان گفت: چند مسوول بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، همزمان با دومین دور سفر استانی رییس جمهور به خوزستان، با استقرار در اهواز پاسخگوی جامعه ایثارگران این استان خواهند بود.

حسن نورانی روز چهارشنبه با حضور در محل آماده سازی مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور در اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: معاون حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید، با استقرار در ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز، پاسخگوی نیاز جامعه ایثارگران هستند.

وی افزود: محمدحسین بزرگیان، معاون حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد، مرکز هاتف، تعدادی از مدیران در حوزه‌های بهداشت، درمان، تسهیلات و دیگر حوزه‌ها، پاسخگوی ایثارگران درزمینه های مختلف خواهند بود.

وی ادامه داد: این هیات از ۶ (امروز چهارشنبه) تا هشت اردیبهشت به مدت سه روز در اهواز مستقر بوده و به امورات جامعه ایثارگران رسیدگی خواهد کرد.

نورانی بیان کرد: جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز همزمان با سفر استانی رییس جمهور به خوزستان، به منظور پاسخگویی به جامعه ایثارگران، در مرکز برخط استان مستقر خواهند شد.

رییس جمهور در قالب دومین دور سفرهای استانی دولت سیزدهم، روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت میهمان مردم خوزستان است. این هفتمین سفر رییس جمهور به خوزستان، از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha