۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبر: 85093056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر مسابقات پرش با اسب استان همدان معرفی شدند

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبر: 85093056
نفرات برتر مسابقات پرش با اسب استان همدان معرفی شدند

همدان - ایرنا - رییس هیات سوارکاری استان همدان گفت: نخستین هفته از مسابقات پرش با اسب استان همدان در سال ۱۴۰۱ با معرفی نفرات برتر در باشگاه سوارکاری آذرخش به کار خود پایان داد.

محمدرضا شوشتری در حاشیه آیین پایانی این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین هفته از رقابت‌های پرش با اسب استان همدان با حضور سوارکاران برجسته استان در سه رده به میزبانی باشگاه سوارکاری آذرخش شهر بهار برگزار شد.

وی اظهار داشت: در رده آزاد این رقابت‌ها، امیرحسین طاووسی با اسب «دایان» عنوان قهرمانی را کسب کرد، محسن حدادیان با اسب «لرد انوس» دوم شد و آرمین احمدی ثابت با اسب «آتلانتا» در جایگاه سوم ایستاد.

شوشتری تصریح کرد: در رده ارتفاع ۱۱۵ سانتی‌متر نیز محسن حدادیان با اسب «شکیرا»، مهدی حمزه‌ای با اسب «هایرون» و امیرحسین احمدی‌ثابت با اسب «بارلوس» به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: در رده مبتدی نیز حدود ۲۵ سوارکار در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

رییس هیات سوارکاری استان همدان تاکید کرد: در سال جاری برنامه‌های منظمی برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات پرش با اسب استان همدان طراحی شده است و امیدواریم با برگزاری این چنین مسابقات سطح سوارکاری استان افزایش یابد.

شوشتری با اشاره به اینکه همدان به عنوان یکی از استان‌های فعال در رشته سوارکاری مطرح است، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش بر شکوفایی استعدادهای این رشته ورزشی داریم و امیدواریم همواره سوارکاران استان همدان روند رو به رشد خود را حفظ کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha