سوارکاران همدان در مسابقات جام سهروردی خوش درخشیدند

همدان- ایرنا- سرپرست هیات سوارکاری استان همدان گفت: مسابقات پرش با اسب جام «شیخ شهاب الدین سهروردی»، با درخشش سوارکاران استان همدان در زنجان به کارخود پایان داد.

«محمدرضا شوشتری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به مناسبت هشتم مرداد زادروز شیخ شهاب‌الدین سهروردی (شیخ اشراق) برگزار شد، افزود: این رقابت‌ها به مدت ۲ روز با شرکت سوارکاران برجسته استان‌های همدان، زنجان و گیلان به میزبانی باشگاه سوارکاری کالسکه طلایی زنجان برگزار شد.

وی اظهار داشت: در رده کمتر از ۱۸ سال این مسابقات، ۲۵ سوارکار با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت، حنانه جوادیان با اسب اسپریت از باشگاه المپیک، فرزاد سهیل قاسمی با اسب سنتیا از همدان و حسام شریفی با اسب تورنادو از باشگاه سام خرمدره به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

شوشتری تصریح کرد: در رده D۱ نیز ۳۲ سوارکار با یکدیگر رقابت کردند که میثم مرادی با اسب پیتر از باشگاه سام خرمدره عنوان قهرمانی را کسب کرد، مائده صحراکار با اسب بنی بانتوس از باشگاه اویسینای همدان مقام دوم و حنانه جوادیان با اسب اسپرتی از باشگاه المپیک مقام سوم را به دست آوردند.

سوارکاران همدان در مسابقات جام سهروردی خوش درخشیدند

وی با اشاره به اینکه در رده C۱ این مسابقات نیز ۱۰ سوارکار شرکت کردند، خاطرنشان کرد: در این پیکارها رضا شکری با اسب چلیسا از باشگاه کالسکه طلایی زنجان مقام نخست، فرزاد سهیل قاسمی با اسب سنتیا از همدان مقام دوم و علیرضا علیزاده با اسب کوئیک‌نیک از همدان مقام سوم را به دست آوردند.

سرپرست هیات سوارکاری استان همدان افزود: در رده تشویقی و مبتدی نیز ۳۲ سوارکار با اسب‌های خود توانستند بدون خطا مسیر را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۲۰ سوارکار در این دوره از مسابقات شرکت کردند، اظهار داشت: سطح این دوره از رقابت‌ها بسیار بالا بود و با میزبانی خوب زنجانی‌ها سوارکاران برجسته‌ای در این مسابقات شرکت کردند.

شوشتری تاکید کرد: حضور و بازدید جواد بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، غفار امانی معاون ورزشی این اداره کل و علیرضا بختیاری از قهرمانان و پیشکسوتان سوارکاری استان همدان و کشور، از این رقابت‌ها بسیار ارزشمند بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha