۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85093113
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گشایش استخر شنای بانوان کبودر آهنگ پس از ۱۷ سال؛ هدیه دولت سیزدهم

همدان- ایرنا- استخر شنا بانوان شهرستان کبودر آهنگ پس از هفده سال انتظار با مساعدت و تامین بودجه مورد نیاز و به برکت سفر سال گذشته رییس جمهور به این استان، امروز /چهارشنبه/ با حضور مسوولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا بهمن ماه سال گذشته ورزش کبدی شهرستان کبودرآهنگ به عنوان قطب پرورش استعدادها و نخبه‌های تیم ملی با حمایت ویژه دولت سیزدهم پس از ۱۱ سال صاحب خانه شد و اکنون با رویکرد دولت در تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی، استخر بانوان این شهرستان نیز پس از سال‌ها تکمیل و به بهره برداری رسید.

عملیات احداث استخر شنای کبودر آهنگ به عنوان بخشی از مجتمع ورزشی بانوان این شهرستان در سال ۸۵ آغاز شد اما در طول این سال‌ها مورد کم توجهی و توقف در مراحل ساخت و تکمیل قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: برای احداث این مجموعه پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شد که البته ۲۰ درصد مراحل پایانی پروژه از طریق ماده ۲۷ توسط بخش خصوصی تکمیل شد.

علی حقیقی اضافه کرد: در سفر رییس جمهور به استان همدان که تیرماه سال قبل انجام شد، سه میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز به این طرح اختصاص یافت.

وی بیان اینکه این پروژه از محل اعتبارت ملی واستانی ساخته شد، ادامه داد مساحت این استخر یک هزار و۳۴۰ متر مربع و شامل سالن‌های رختکن، استخر شنا، جکوزی و سونای خشک و بخار است و براساس استانداردها به بهره برداری رسید.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ نیز در این باره گفت: ساخت و تکمیل این استخر شنا از مطالبات مهم مردم این شهرستان بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و اقدامات خوب مدیریت دستگاه ورزش استان به بهره برداری رسید.

فتح الله توسلی افزود: شهرستان‌های کبودراهنگ و بهار از ظرفیت بالقوه در ورزش به ویژه در سطح روستاها برخوردار هستند که نیاز به توجه بیشتر دارند.

وی با تاکید بر لزوم تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در نقاط کم برخوردار این ۲ شهرستان اظهار داشت: استعدادهای پرشماری در سطح شهرها و روستاهای کبودراهنگ و بهار وجود دارد که برای شناسایی و پرورش آن‌ها نیاز به امکانات خوب و استاندارد ورزشی است.

توسلی با بیان اینکه پیگیری لازم را برای تحقق مطالبات مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در تمامی عرصه‌ها از جمله ورزش را داریم، افزود: هم اکنون نیز پیگیر تامین بودجه مورد نیاز برای تکمیل مجموعه ورزشی بنوان شهرستان بهار که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha