۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85093234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کنترل هوشمند جاده های خوزستان با هدف پیشگیری و کشف جرم ادامه یابد

اهواز- ایرنا- رییس کل دادگستری خوزستان گفت: کنترل هوشمند جاده‌ها، علاوه بر کاهش نرخ تصادفات، در کاهش سایر جرائم و کشف جرم نیز موثر است به همین منظور لازم است افزایش و پوشش دوربین های ثبت تخلف در جاده ها افزایش یابد.

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از دادگستری خوزستان، علی دهقانی در دیدار با فرماندهان پلیس راهور استان با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی خیابان‌های دورن شهری و برون شهری استان با نصب دوربین‌های نظارتی بیان کرد: این امر علاوه بر ارتقای ضریب امنیت و کنترل ترافیک جاده‌ای و تسهیل تردد، از هدررفت انرژی پلیس نیز جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: خوزستان یکی از استان‌های مسافرپذیر به ویژه در ایام عید نوروز است که باتوجه به حجم بالای تردد، کنترل جاده‌ها باید با نظارت هوشمند و الکترونیکی انجام شود.

دهقانی تصریح کرد: این مسئله در جلسات مختلف تصمیم گیری نیز مطرح و بر آن تاکید شده که امید است در سال جاری شاهد افزایش دوربین‌های نظارتی در استان و فعال شدن پایش تصویری در تمامی نقاط کلانشهر اهواز باشیم.

برخورد محترمانه با مردم باید از اولویت اصلی پلیس باشد

وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی بیش از سایر نیروها با مردم مواجهه حضوری و کلامی دارد بنابراین رعایت اخلاق، صبور بودن و برخورد محترمانه با مردم باید از اولویت اصلی پلیس باشد.

دهقانی اظهارکرد: رعایت اصول اخلاقی، حفظ آرامش و رفتار مناسب در مواجهه با رانندگان در زمان اعمال قانون، از نکاتی است که باید مدنظر قرار گیرد چرا که برخورد مناسب، موجب اعتمادسازی نسبت به پلیس و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی می‌شود.

۱۰۳ دوربین ثبت تخلف در راه های خوزستان وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha